Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Oude V&A terugkijken

Pagina: 1
Acties:

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-11 14:55
Hallo,

Middels een beoordeling, of een link in je DM/Mail kun je meestal nog wel een oude advertentie van de V&A terugzien.

Ik heb echter geen dergelijke link en ik kan ook geen beoordeling plaatsen met als onderwerp die bewuste advertentie (dan had ik deze nog enigzins kunnen terugvinden).

Nu zoek ik dus een advertentie van een bepaald persoon omdat ik de specificaties van een laptop wil kunnen terugzien die in die advertentie stonden. De reden dat ik dat wil weten is omdat de laptop defect is en dat kan aan een bepaald onderdeel liggen, maar geen zin om deze daarvoor uit elkaar te halen en weet het niet uit me hoofd.

Is er dus een manier dat ik alle, dus ook de oude (al dan niet van jaren geleden), advertenties van een bepaald persoon kan terug kijken? Het lijkt me een zeer wenselijke functie, maar ik heb um nog niet bespeurd.

Mocht het niet mogelijk zijn, kan ik iemand van het team aanspreken die met een bepaalde datum en gebruikersnaam kan achterhalen wat de link naar de advertentie was ?

• BLACKfm
*kick*... niet mogelijk?

• BLACKfm
Zal toch niet zo zijn dat men het niet ziet? Als het er niet is kan je het ook gewoon zeggen ^^.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:06

rob_erwt

What does this button do?

Om er dan maar eens een 'golden oldie' tegen aan te gooien:
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

Edit: Excuses Rob het was niet negatief of verkeerd bedoeld en ik had het anders moeten vermelden, stond er zeer ongelukkig.

[ Voor 158% gewijzigd door pino85 op 08-08-2013 11:45 ]

Liefhebber van Tweakers

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
De reden dat we de oude advertenties niet meer zichtbaar maken, is dat ze in meeste gevallen niet meer relevant, actueel of zelf juist zijn. Wat heb je er aan als je advertenties ziet waar je niets meer mee kunt. We stellen ze eigenlijk alleen beschikbaar aan degene die ze heeft aangemaakt.

Het geval wat je hier omschrijft is heel specifiek. Ik zal vragen of een van de admins hier even naar wil kijken voor je.

Verwijderd

In de tussentijd als noodoplossing kan je een oude advertentie terugzien als de verkoper een beoordeling heeft gekregen voor die advertentie. Bij de beoordeling staat een link naar de advertentie.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2013 10:43 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De advertenties zijn in principe gewoon nog te benaderen, alleen moet je dan wel de url weten :P
Een van de omwegen om daar achter te komen is inderdaad via de beoordelingen-lijst, als je heel handig bent met html kan je zelfs van de gewenste advertentie het id achterhalen en die achter 'tweakers.net/aanbod/' in je browser plakken om zo bij de juiste advertentie uit te komen :)
Pagina: 1