Nieuwe tweakers member en op zoek naar een mooie/snelle game pc. Dit gaat mijn eerste pc worden waarbij ik zelf de componenten uitzoek. Alvast een excuus voor de mogelijke rare combinaties.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik ben een enthousiaste gamer, maar doe dit al jaren op een laptop. Nu echter besloten om een desktop aan te schaffen, zodat ik er de aankomende jaartjes nog plezier aan kan hebben (met de nodige upgrades)
De games waar ik me mee bezig houd en van plan ben om te gaan spelen:
-Witcher 2 (en 3)
-Arma II(en III)
-GTA IV (en V)
-Battlefield 3 (en 4)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1100 en 1200 euro inclusief monitor.
.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord + muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geupdate:
Dit is zoals ik bij elkaar heb gezocht, nu is mijn vraag of deze build een beetje bij elkaar past. Zoals ik zei, dit gaat mijn eerste desktop worden waar ik zelf de componenten uitzoek.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Merk voorkeuren: geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik zou graag een wat stillere pc willen hebben, het hoeft absoluut niet muisstil te zijn, maar ik zou het graag onder het niveau "Straaljager" willen houden, heb ik hiervoor de juiste componenten?
En natuurlijk, kan ik hiermee een aantal jaar vooruit?
Ik hoop dat jullie een reactie kunnen geven op de build en eventueel suggesties geven. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel watt deze pc gaat gebruiken, dus ik ben een beetje in het midden gaan zitten met 550W.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik ben een enthousiaste gamer, maar doe dit al jaren op een laptop. Nu echter besloten om een desktop aan te schaffen, zodat ik er de aankomende jaartjes nog plezier aan kan hebben (met de nodige upgrades)
De games waar ik me mee bezig houd en van plan ben om te gaan spelen:
-Witcher 2 (en 3)
-Arma II(en III)
-GTA IV (en V)
-Battlefield 3 (en 4)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1100 en 1200 euro inclusief monitor.
.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord + muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geupdate:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 193,95 | € 193,95 |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 73,30 | € 73,30 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 2GB Twin Frozr OC | € 354,91 | € 354,91 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 76,85 | € 76,85 |
| 1 | Fractal Design Core 3000 USB 3.0 | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | LG IPS237L Zwart | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 24,70 | € 24,70 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Seasonic G-Serie 550Watt | € 85,70 | € 85,70 |
| 1 | Samsung 840 series 120GB | € 79,- | € 79,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.165,81 | |
Dit is zoals ik bij elkaar heb gezocht, nu is mijn vraag of deze build een beetje bij elkaar past. Zoals ik zei, dit gaat mijn eerste desktop worden waar ik zelf de componenten uitzoek.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Merk voorkeuren: geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik zou graag een wat stillere pc willen hebben, het hoeft absoluut niet muisstil te zijn, maar ik zou het graag onder het niveau "Straaljager" willen houden, heb ik hiervoor de juiste componenten?
En natuurlijk, kan ik hiermee een aantal jaar vooruit?
Ik hoop dat jullie een reactie kunnen geven op de build en eventueel suggesties geven. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel watt deze pc gaat gebruiken, dus ik ben een beetje in het midden gaan zitten met 550W.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2013 19:45 ]