• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 19:45

seninha

god's right foot

Topicstarter
Ik heb hier een Vu+ DUO SAT decoder met een SATA 250gb HDD.

Nou heb ik vaak dat de opnames om de zoveel tijd een fout beeld geven.
Beeld wordt dan blokkerig en verspring ongeveer 1seconden.

Heb even met de telefoon een video gemaakt en bij ongeveer 7-8 seconden zie je wat ik bedoel.

[YouTube: http://youtu.be/9xJmmLI1q7M]

Nou vraag ik me af of dit een HDD probleem is (schijf is al wat jaartjes oud) of ik ergens anders moet zoeken.

iRacing Profile Flickr

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:56
Zo te zien is dat een tijdelijk signaalverlies, of althans de foutmarge wordt te hoog om nog gecorrigeerd te kunnen worden. Dat is vrij normaal bij alle DVB-technieken.

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:36
Volgens mij had de F1 stream gisteren problemen, in ieder geval de Setanta uitzending (met BBC commentaar) die ik op internet tegenkwam. Er stonden zelfs verontschuldigingen in beeld, en het was nog een stuk erger dan wat je hier laat zien, tientallen seconden hetzelfde beeld, maar geluid deed het wel.

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 19:45

seninha

god's right foot

Topicstarter
Signaal verlies is het volgens mij niet want als ik Live kijk heb ik nooit problemen.Dit gebeurt alleen bij opnames.

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Denk dat het ligt aan de harde schijf, probeer eens een ander type, hier werkt het goed met een WD 10 EARS 1GB.

Je bouwt de schijf in of anders via de E-sata aansluiting, vermijdt de USB optie, die heeft bij meerdere opnames terzelfder tijd veel fouten.

Verwijderd

Lijkt op een te trage harddisk voor HD opname.
Of de schijf een keer goed opfrissen.
\
Heb ook een VU en heb dit probleem nooit.

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-01 09:09
Ik kan het filmpje niet openen maar welk OS draai je?
In het geval van Openpli kan het soms helpen het hele OS opnieuw te flashen ipv alleen de updates te draaien.

Ik heb zelf een samsung eco green nog wat drive 5400 rpm 1TB en nooit problemen ermee.

Volgens mij is zelfs de traagste hd voldoende om zonder glitches op te nemen.
Pagina: 1