Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 20:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Een vriend van mij wil graag een nieuwe pc met de focus op 3D rendering en gamen. Nu heb ik zelf wel wat verstand van systemen in elkaar zetten, maar ik kan niet zo snel duidelijk informatie vinden over wat voor dingen belangrijk zijn in 3D rendering. Ik dacht namelijk dat voor rendering het belangrijk was om een snelle CPU en veel geheugen te hebben, maar op andere sites lees ik dat een GPU met veel ram belangrijk is. Het budget is op zich vrij ruim ~800 - 1000 euro, dus daar moet wel wat moois van gemaakt kunnen worden.

Laat het duidelijk zijn dat dit topic niet meteen bedoeld is om een systeem voor mij te selecteren van die prijs, maar meer een topic om er achter te komen wat voor 3D rendering belangrijk is.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Lastige vraag..welke programmas ga je gebruiken voor 3d rendering? dat bepaalt toch wel een beetje welke kaarten het beste in je nieuwe systeem kunt doen. Soms zijn oudere kaarten als de gtx 580 ivm budget zelfs erg goed.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy