Advies nodig betreffende nieuwe Game PC

Pagina: 1
Acties:

• Ljohnsilver
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-11-2025
Hallo allemaal!

Ik wil binnenkort een nieuwe Game PC samenstellen en ik heb hier: gallery: Ljohnsilver
een lijst gemaakt van (hopelijk) goede componenten.

Gelieve hier even naar te kijken of het allemaal klopt en ook een goede combinatie is van componenten.
Alle advies is welkom en alvast bedankt voor jullie hulp!

-Raoul

Verwijderd

De voeding is een rare keuze qua vermogen kan die prima twee GTX 760's aan, maar qua aansluitingen niet. Voor één high-end videokaart zoek je een goede voeding van zo rond de 500W en voor twee zo rond de 650W maar dan wel met genoeg aansluitingen.

• Thaikop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Je gaat overklokken?

En idd, een GTX 760 heeft al genoeg met 500 watt

Deze is al goed genoeg en een pak goedkoper: pricewatch: Seasonic M12II 520W

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-03 08:43
Let ook op dat je reepjes RAM geheugen waarschijnlijk niet onder je koeler passen. Een betere keuze zijn dan de Corsair Vengeance LP.

• Thaikop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Rob Krauts schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:27:
Let ook op dat je reepjes RAM geheugen waarschijnlijk niet onder je koeler passen. Een betere keuze zijn dan de Corsair Vengeance LP.
Volgens mij zorgt 1x zwart en 1x geel voor Dual channel, zodus kan hij die uiterst rechts plaatsen en is er wel plaats genoeg.

• Ljohnsilver
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-11-2025
Thaikop schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:40:
Je gaat overklokken?

En idd, een GTX 760 heeft al genoeg met 500 watt

Deze is al goed genoeg en een pak goedkoper: pricewatch: Seasonic M12II 520W
Heey,

Dank je voor deze tip, ik heb de lijst ook bij deze aangepast naar deze powersupply.
Rob Krauts schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:27:
Hier zal ik op letten en dan zoals Thaikop zegt, zal ik de uiterst rechtse slots gebruiken hiervoor!

Bedankt allemaal voor de bijdrage!
Pagina: 1