[bug?][fp] - meuk/video - aantal reacties bij meerdere items

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als er meerdere software updates of video's gepost zijn, wordt dit weergegeven door middel van:
Software-update - Dropbox 2.2.10 en één andere download

Als je op 'één andere download' klikt krijg je mooi een pop-up venstertje met de overige items en daar achter het aantal reacties.

Echter, van het meest recente item (in dit geval Dropbox) kun je niet direct zien hoeveel reacties er zijn. Dit wordt niet in het pop-up venster, en ook niet in de lijst zelf weergegeven.

Is dit by design, of een bug? Wellicht een idee om het aantal reacties op het meest recente item toch ergens weer te geven, in de lijst of in het pop-up venster? Zo kun je snel zien of er nieuwe reacties zijn.

Geldt voor zowel meuk als video's, en wellicht nog andere items die op deze manier worden weergegeven.

Hopelijk is het duidelijk. Zo niet, dan regel ik een screenshot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Even los van je bugmelding: je kan ook (weer) de onderdelen apart weergeven (en dan heb je het probleem niet meer).

https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences

Frontpage artikelfeed
- Weergave :: Losse lijsten per artikeltype

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosManz
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Klopt, dat wist ik :)

Maar ik vindt de huidige weergave eigenlijk wel prettig :) Zo hoef ik niet eerst alle nieuwsitems voorbij te scrollen om bij de andere onderdelen te komen. Daarbij, op het werk lees ik tweakers vaak zonder in te loggen en staat alles dus op default.

Het is ook geen enorm mankement natuurlijk, maar het viel me toevallig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 08:04
Het is inderdaad een 'mankement', maar mega storend vind ik hem niet. Voor nu laat ik het even zo. Als we de FP weer eens wat gaan wijzigen, zullen we er naar kijken :)

Dit topic is gesloten.