Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-11 08:09

n2theb

Tweakers Abonnee

Topicstarter
Beste Tweakers,

Via mijn oude werkgever heb ik een aantal tablets mogen onderzoeken voornamelijk chinese. Hier heb ik echter al een half jaar een kapotte tablet mee overgehouden namelijk de Teclast A10T. Nu ik vakantie heb wil ik er weer naar gaan kijken.

De A10T heeft de volgende zeerl vervelende problemen:
- Tijdens het booten knalt de tablet uit / scherm valt weg na de boot animatie.
- Recovery mode werkt niet...

Op de tablet zit een reset knop deze heb ik nu al paar keer geprobeerd te gebruiken, elke keer blijf ik terug komen in de boot loop waar hij na de boot animatie niks meer laat zien. Het gekke wel is dat als ik reset doe of power knop ingedrukt houd dan zie je het scherm opeens echt helemaal uit gaan. Dus op de een of ander manier staat die nu na het booten wel nog aan, maar je ziet niks..

Wie o wie kan mij uit de problemen helpen?

Mvg,
N2theB

[ Voor 28% gewijzigd door n2theb op 29-07-2013 18:45 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je tablet draait op Android. Je topic hoort daarom ook thuis in het forum voor Android-tablets. Ik verplaats je topic daarheen.

Verder, je geeft wel aan wat er niet werkt, maar ik mis wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. We verwachten hier wat meer eigen initiatief.

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Topicstarter
Mijn excuses voor het verkeerde forum.

De tablet was in het begin ontzettend langzaam en er stond nog Android versie 2.3.3 op. Ik heb toen de tablet geüpdated met een nieuwe firmware.
Ik was toen echter niet tevreden met deze firmware en wilde ik upgraden naar cyanomod 9, na deze geïnstalleerd te hebben kreeg ik de problemen met booten en dat de recovery niet meer werkt.

Het wil me niet lukken om de tablet op de computer te vinden door een usb kabel er tussen te doen. Ik weet eigenlijk ook niet hoe ik dit probleem kan oplossen aangezien ik met een boot en een recovery probleem zit.

Ik hoop dat jullie ideeën / oplossingen voor me hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door n2theb op 29-07-2013 11:47 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke recovery staat er nu op je tablet? Kun je wel in de bootloader komen? Anders kun je gewoon via adb op afstand een nieuwe recovery flashen.

• n2theb

n2theb

Tweakers Abonnee

Topicstarter
Ik zou niet weten hoe ik in de bootloader kan komen, maar zover ik kan zien wil dit niet lukken. ADB heb ik geprobeerd te verbinden door usb kabel tussen de tablet en mijn computer te doen, maar ADB devices ziet geen device.. Op de computer zie ik wel een onbekend apparaat in apparaatbeheer staan, misschien kan ik hiermee iets doen.

Ik heb gewoon een recovery erop gezet welk als apk beschikbaar is gesteld op internet. Recovery is niet standaard beschikbaar op de a10t, daardoor heb ik er een apk op gezet. Ik heb nooit gekeken welke recovery het is.

Op de tablet zit een reset knop deze heb ik nu al paar keer geprobeerd te gebruiken, elke keer blijf ik terug komen in de boot loop waar hij na de boot animatie niks meer laat zien. Het gekke wel is dat als ik reset doe of power knop ingedrukt houd dan zie je het scherm opeens echt helemaal uit gaan. Dus op de een of ander manier staat die nu na het booten wel nog aan, maar je ziet niks..

[ Voor 26% gewijzigd door n2theb op 29-07-2013 18:33 ]