Dus nu een paar weken verder heb ik een aantal keren pricewatch erbij gepakt, verschillende websites bezocht, reviews gelezen, de pet erbij neergegooid en weer opnieuw begonnen. Misschien moet ik dit niet alleen willen doen en gewoon om hulp vragen, hierbij:
Voor mijn afstuderen wordt ik gesponsord in het kopen van een Home Cinema systeem. Bij het aanschaffen wil ik mijn hele 'thuis bioscoop' wat leuker maken.
Wat ik al heb:
Boodschappenlijstje:
pricewatch: Newstar LED-W220
Universal Remote: enige wat ik hierbij kan denken is Logitech = Kwaliteit. Heb geen idee of dat waar is. Liefst wil ik niet 10.000 knopjes dus de Harmony smart of touch leken me leuke opties
Wensen voor Home Cinema:
pricewatch: LG HX552
Ik merk dat pricewatch maar weinig (correcte) gegevens heeft van de verschillende sets. Daarom is het wat moeilijk zoeken.
Mijn budget voor het hele systeem is €600,-
Wat zijn jullie adviezen, aanraders en ervaringen? En als ik iets vergeten ben te vermelden hoor ik het graag.
Bonus punten:
Misschien stap ik over een half jaar over op interactieve TV via glasvezel. Het zou leuk zijn als het gehele systeem netjes blijft werken met een nieuwe receiver.
Voor mijn afstuderen wordt ik gesponsord in het kopen van een Home Cinema systeem. Bij het aanschaffen wil ik mijn hele 'thuis bioscoop' wat leuker maken.
Wat ik al heb:
- Topfield tf6000cok (KPN Digitenne)
- LG 37LK430
- Nintendo Wii
Boodschappenlijstje:
- Universal Remote
- Muurbeugel
- Home Cinema set
- IR stopcontact
- (Optioneel) Component of HDMI kabel/adapter voor Wii
pricewatch: Newstar LED-W220
Universal Remote: enige wat ik hierbij kan denken is Logitech = Kwaliteit. Heb geen idee of dat waar is. Liefst wil ik niet 10.000 knopjes dus de Harmony smart of touch leken me leuke opties
Wensen voor Home Cinema:
- Blu-ray speler
- Video spelen vanaf NAS (Voor zover ik weet speelt mijn tv alle formaten, dit wil ik graag behouden)
- Youtube video's afspelen
- Mooi geluid (duh
)
- (optioneel) Websites kunnen bezoeken
- (optioneel) FM-radio
pricewatch: LG HX552
Ik merk dat pricewatch maar weinig (correcte) gegevens heeft van de verschillende sets. Daarom is het wat moeilijk zoeken.
Mijn budget voor het hele systeem is €600,-
Wat zijn jullie adviezen, aanraders en ervaringen? En als ik iets vergeten ben te vermelden hoor ik het graag.
Bonus punten:
Misschien stap ik over een half jaar over op interactieve TV via glasvezel. Het zou leuk zijn als het gehele systeem netjes blijft werken met een nieuwe receiver.