Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop < 600 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een laptop van maximaal 600 euro kopen voor voornamelijk internetbrowsen, tekstverwerken en redelijk zware berekeningen in Excel en Matlab. Geen gaming dus. Af en toe wil ik hem in de trein gebuiken. De volgende vier laptops heb ik op het oog:De Toshiba is dus wat lichter, en heeft meer (max) RAM. Wat me minder aanstaat is het glanzende scherm, de kleine linker shift toets, de ruwe touchpad, en de verhalen over gevoeligheid van toetsenbord.
Verder is me niet duidelijk of iedereen die extra 10% VIP korting bij Dell.nl kan krijgen.

Heeft iemand suggesties of ervaringen met deze laptops?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2013 17:31 . Reden: gegevens gewijzigd n.a.v. reacties kivanco ]

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Iedereen kan die Vip club korting gebruiken door zich ervoor aan te melden.
Voor meer informatie zou ik naar de dell kortingscode topic gaan (ik reageer via phone dus ik kan geen directe link geven)

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Verwijderd

Je vergeet het belangrijkste te vermelden:

De toshiba heeft een 1366*768 scherm
De lenovo heeft een 1366*768 scherm
De vostro heeft een 1366*768 scherm
De inspiron heeft een 1920*1080 scherm

Er is maar 1 keuze in dit segment: namelijk de inspiron. Een 1080p scherm levert zo veel voordeel op dat je daar gerust €100 extra voor wilt neerleggen, maar dat is niet eens nodig.

Je kan trouwens niet VIP toepassen op de vostro op de manier die jij schetst. VIP valt alleen toe te passen op de consumenten modellen, met wat truuks kun je wel de zakelijke modellen 'inclusief BTW' bestellen zodat VIP ook werkt.

• Gandalf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:13
Er is nu een ThinkPad Edge E531 op de website van Lenovo te configureren met een i5-3230M processor en een mat 1920x1080 scherm voor € 604,05.
http://shop.lenovo.com/nl...hinkpad/edge-series/e531/
Helaas zijn er nog geen reviews van.

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Als het echt iets uitmaakt: Inspiron kan max 16gb ram zie ik nu op internet staan.

[ Voor 20% gewijzigd door Jorca op 29-07-2013 16:46 ]

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Verwijderd

Mijn advies om wél te kopen: Toshiba Satellite, doet wat hij moet doen en een hele goed prijs/kwaliteit

Mijn advies om níet te kopen: Dell Vostro, slechte serie, veel touchpad problemen en een schande voor het merk Dell.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties tot nu toe!

@RandomTweaker : Heb je slechte ervaring met de Dell Inspiron?

Verwijderd

Ik heb geen ervaring met een laptop uit de de Dell Inspiron serie.
Pagina: 1