Ik zit nu met 2 pc's waarvan op 1 win 2000 draait en op de andere w98SE. In de Win2000 PC zit een ISDN kaart en de 2 netwerkkaarten zijn aangesloten en geinstalleerd. Ik heb op beide PC's bestands en printerdeling aanstaan. Hoe nu verder om schijven te kunnen delen en op internet te komen via de win 98 PC ?
schijven delen: rechtermuis en ergens delen zoeken 
internet delen: proggie, bijv. winroute of lees de FAQ
internet delen: proggie, bijv. winroute of lees de FAQ
Skill is when luck becomes a habit.
thanks,
Ik ben al aardig op weg. Precies nu ik voor het eerst een klein netwerkje wil opbouwen zit ik zonder de hulp van de search
.....
Ik ben al aardig op weg. Precies nu ik voor het eerst een klein netwerkje wil opbouwen zit ik zonder de hulp van de search
Verwijderd
Er is wel search..!! Earth to osama, earth to osama..Op dinsdag 05 juni 2001 14:41 schreef osama het volgende:
thanks,
Ik ben al aardig op weg. Precies nu ik voor het eerst een klein netwerkje wil opbouwen zit ik zonder de hulp van de search![]()
.....
Search van Onno
Verwijderd
Je weet dus al dat het een "veel te veel voorkomende vraag" is.
Mischien kun je dan ook eens zelfstandig bedenken om:
1. de FAQ te lezen.
2. eerst ff de search gebruiken. (sorry dat kan je nu natuurlijk niet gebruiken...)
3. ff op t.net kijken:
Mark heeft een erg mooie beginnersguide geschreven:
<EDIT>lamaar, wekr al...</EDIT>
Mischien kun je dan ook eens zelfstandig bedenken om:
1. de FAQ te lezen.
2. eerst ff de search gebruiken. (sorry dat kan je nu natuurlijk niet gebruiken...)
3. ff op t.net kijken:
Mark heeft een erg mooie beginnersguide geschreven:
<EDIT>lamaar, wekr al...</EDIT>
(ik ben een tijdje offline geweest doordat tijdens mijn ombouw van 1 naar 2 systemen die XXXKPN ook nog de ISDN vernaggeld heeft..ik maar installeren en zelfs een andere kaart erin...>monteur langs>>eindelijk online>>2wekenverder>>geen search>>desperate
-Ik post zo wel of het gelukt is m.b.v de FAQ-
toch bedankt voor de snelle reacties !!!
Op dinsdag 05 juni 2001 14:43 schreef Agijsbro het volgende:
Er is wel search..!! Earth to osama, earth to osama..
Search van Onno
Pagina: 1