Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welk self powered usb hub?

Pagina: 1
Acties:

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-11 10:28

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik ben nu al een heel weekend op zoek naar een 7 of 10 poorts self powered usb hub welke genoeg stroom levert om 2,5watt per poort te kunnen geven.

Leuke van alle aanbieders is dat ze er niet bij zetten hoeveel de adapter levert :'(

Weet iemand welke usb hub ik hiervoor moet aanschaffen, want het zijn er namelijk maar weinig die dat kunnen :(

• Chris03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 20:37
Ik heb deze 7-poorts Belkin.

De adapter levert 3,8A op de 5 Volt-lijn, dus 19 watt. Er zitten nog wat ledjes op en er wordt misschien nog wat stroom gebruikt om de hub te laten werken, maar ik denk dat je aardig in de buurt komt!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Hmm thanks...hoeveel ruimtes zit er tussen de poorten op de achterzijde? Google maakt me niet echt wijs hierin.

• Chris03
Weinig tot geen... als ik een "gewone" usb-stekker gebruik (dus geen usb-stick oid) blijft er een ruime millimeter over tussen de stekkers.

Het goede nieuws is dat ze ze zo hebben gemaakt dat je ze kunt stapelen. Wel twee adapters (die idioot groot zijn overigens) maar de uitstulping van de onderste valt in het gat van de bovenste, waardoor die iets inspringt naar achteren als je ze stapelt. Best slim als je het mij vraagt...

Op de grootte van de adapter na heb ik nog nooit klachten gehad trouwens.

edit: hier een plaatje van 2 gestapelde exemplaren.

[ Voor 10% gewijzigd door Chris03 op 28-07-2013 23:33 ]

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter

• Chris03
Dit is nog usb3 ook! Iets meer bij de tijd dan de mijne. Succes ermee!
Pagina: 1