Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

iPhone video experience

Pagina: 1
Acties:

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 17:17
Op mijn iPhone 5 met Safari had ik na het bekijken van een video 2 rare ervaringen(zo voelde het):
1. De video sluit niet automatisch en brengt me dus niet terug naar het artikel
2. Ik opende per ongeluk het rechter menu en kon niet terug sliden. Ik wist echt niet hoe terug te komen.

Misschien wat lastig over te brengen, maar m'n seamless ervaring was totaal weg.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Even gekeken bij hoe anderen het doen met video, en daarbij sluit de video nadat deze is afgelopen. Ik zal eens kijken of we dit ook kunnen bewerkstelligen.

Hoe opende je het rechtermenu per ongeluk? Wel door op het icoon te klikken?

• Alex
Nu uitgevonden dat je nogmaals op t icoontje kunt klikken. Maar het voelt nogal raar om met dergelijke menu's te werken en dan niet makkelijk terug te kunnen.
Ik zie 3 mogelijkheden:
1. Swipe 'terug'
2. Menu klein en niet scrollbaar maken
3. Altijd back button vast plakken aan de top

Alle 3 hebben voor's en na's.

Edit: yes wel op het knopje geklikt, maar daarna gescrolld. Toen was ik de weg kwijt.

[ Voor 12% gewijzigd door Alex op 28-07-2013 23:14 ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
We hebben heel even gehad dat je met een swipe weer terugkwam. Dat bracht echter aardig wat extra problemen met zich mee op andere vlakken, en hebben we dus weer uitgeschakeld. Ik zou zelf het nog wel graag zo zien dat als je klikt op het linkervlak, dat dan het menu ook sluit en je dus niet per definitie moet klikken op de menu knop

• Alex
Die optie zou goed werken maar is redelijk inconsistent met de rest van de user experience.
Je kunt wss het beste argumenteren dat een user zeer wss terug komt op T.net en bereidt is te leren. De vraag is hoe vaak je dit tegen komt.

- Giphart