• Sjaakman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-03-2021
De Soul DMP 1: http://www.mp3cdspelers.nl/souldmp01.html

De Rio Volt: http://www.mp3cdspelers.nl/riovolt.html

De Mambox P303: http://www.mambox.com/p303intro.htm
(Pluspunt: Lult via IR met een Palm)

Of gewoon de "oudhollandse" Philips Expanium..? http://www.philips.com/expanium/index.html

Ja ik wil er een kopen, maar zit eigenlijk ook te wachten op MP3-CD spelers van de grote audiomerken als Sony en Technics e.d.
Maar voorlopig is Philips de enige.

Suggesties...?

Verwijderd

ik heb vorige week de soul dmp-01 besteld, hij had er zaterdag al moeten zijn, maar is niet gekomen :( dus verwacht hem vandaag eigenlijk wel. als ik hem binnen heb zal ik wel ff posten wat ik er van vind.

lees anders deze review ff over de soul: http://www.mp3infopoint.com/reviewtemp2.php3?id=13&pagina=9

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03 15:47
sony heeft er inmiddels ook een: http://store.yahoo.com/cellpoint/sondccdwalmp.html ik vind de keuze tussen de riovolt en de Soul erg moeilijk, een merk en een prijs en een uiterlijk, kies zelf

Verwijderd

Exonion!!!!!!!!!!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:30
als je niet al teveel geld wilt uitgeven:
wacht nog ff op de nieuwe lennox :)

die heeft betere antishok, ID3tag, en is een stuk mooier dan die nu uit is :)

enne, hij gaat rond de hfl 300 kostten :)

Verwijderd

Ik heb zelf sinds 2 weken een Soul DMP-01. Dat ding is gewoon perfect!!!! Je kunt zelfs de software flashen. En hij is ook redelijk zuinig. Ik doe net zo lang met 2 AAtjes als met mijn oude Philips Discman zonder antishock enzo... Je kunt de Soul flashen via een update van internet. Die kun je vervolgens op een cdtje fikken en die dan in je Soul plaatsen, that's all. Hij leest overigens echt iedere cd in. Ook de muziekkwaliteit is naar mijn mening goed. Kopen dus.

• Sjaakman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-03-2021
Hoorde ik nou laatst ergens dat Philips met een nieuw type Expanium komt in september...?

(=Balen, want te laat; Wil in augustus een MP3-CD speler gekocht hebben om mee te nemen op vakantie.)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 16:50
Dat klopt, in september komt er naar ik begrepen heb zelfs een 'range' nieuwe Expaniums waaronder een 8cm versie... Ik wacht rustig af :7

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Ik heb dus een Rio Volt. Perfect dingetje maar de bijgeleverde manuals zuigen en die plastic doos is echt supermoeilijk om te openen :(

Bij de weg, weet iemand of het wel veilig is om de Rio Volt te flashen? Stel dat er iets mis gaat tijdens het flashen en hij speelt geen MP3's meer af. Kan hij dan nog wel flashen?

[EDIT]: Ik heb plaatjes van die Soul gezien en die is gewoon een RIO VOLT player alleen dan net iets andere kleuren en een andere merk natuurlijk maar qua functionaliteit compleet hetzelfde.

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Ik geloof dat ik nog ff wacht, misschien komt Mp3Pro er wel doorheen...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dit is toch net iets meer Gadget talk imho

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 23:09 schreef Cutebritney het volgende:
als je niet al teveel geld wilt uitgeven:
wacht nog ff op de nieuwe lennox :)

die heeft betere antishok, ID3tag, en is een stuk mooier dan die nu uit is :)

enne, hij gaat rond de hfl 300 kostten :)
Heb je daar misschien nog wat meer info over?
En kan die lenoxx CD-RW lezen?

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 14:32 schreef duronrulez het volgende:

[..]

Heb je daar misschien nog wat meer info over?
En kan die lenoxx CD-RW lezen?
DUH

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 16:56 schreef Kertje het volgende:

[..]

DUH
Wat duh?

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:22

Kvn

Gewoon w88 op een 8cm-speler die Mp3Pro ondersteund, et voila een kleine mp3(pro)-cd speler waar toch redelijk veel muziek op kan :9

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die Mambo ziet er wel errug :9~ uit.

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

De Havin' Exonion is erug leuk! Ik heb hem nu een maandje, maar hij roeleert zwaar.. Zie ook de reviews op t.net

|_____vakje______|

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-03 22:20
8cm speler met Mp3Pro lijkt me ideaal :)

• Dapa
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 05 juni 2001 23:02 schreef SiCnEsSs het volgende:
Exonion!!!!!!!!!!
kan ik weinig aan toevoegen :)

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 18:28 schreef duronrulez het volgende:

[..]

Wat duh?
het is toch een *beetje* logisch dat een mp3-cd-speler cdr(w)'s kan spelen...

Verwijderd

Exonion is echt het beste, dat ding rulez zo zwaar

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:08

ALH

*kuch*portable MD met LP*kuch*

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Op woensdag 20 juni 2001 00:07 schreef ugamer het volgende:
Exonion is echt het beste, dat ding rulez zo zwaar
Vorige week binnen gekregen. Perfekt :) :)
Goed geluid en erg makkelijk te bedienen.

Money for nothin' and your chicks for free

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:54
Ik w8 nu ook op de Soul. Ik had eerst een oudere Lennox maar na meerdere malen te hebben teruggestuurd was ik het zat. Ik hoorde over de Exxions (gelezen op het forum van meerdere mp3 sites) dat ze regelmatig werden teruggestuurd. Ik geloof zelf dat het percentage zo rond de 40% zat... Aangezien ik dat nogal zat ben heb ik toch maar voor de Soul gekozen. Inderdaad, deze is te flashen en volgens een sneak van de makers gaan ze 'em klaarmaken voor mp3 pro....

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 21:30 schreef Kertje het volgende:

[..]

het is toch een *beetje* logisch dat een mp3-cd-speler cdr(w)'s kan spelen...
Dat is helemaal niet zo logisch want kijk maar eens naar de Lenoxx MP786 die kan helemaal geen cdrw's lezen:
Speelt MP3 CD,CDR en Audio cds

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 08:40 schreef ALH het volgende:
*kuch*portable MD met LP*kuch*
I totally agree

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 19:35 schreef duronrulez het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet zo logisch want kijk maar eens naar de Lenoxx MP786 die kan helemaal geen cdrw's lezen:
[..]
Dat kan'ie wel, maar alleen sommige merken, oa geloof ik die van philips. Mijn merkloze die ik ooit van de beurs had gehaald vreet'ie in ieder geval, verder is dit een prima speler (zeker goedkoop :)). Alleen de random functie tja.. en hij mocht wel iets minder batterijen slurpen (wat weer gecompenseerd wordt door het feit dat'ie zichzelf kan opladen maar toch... iets meer dan ca. 3 uur zou fijn zijn)

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Op dinsdag 05 juni 2001 23:56 schreef speedysplaza het volgende:
Ik heb zelf sinds 2 weken een Soul DMP-01. Dat ding is gewoon perfect!!!! Je kunt zelfs de software flashen. En hij is ook redelijk zuinig. Ik doe net zo lang met 2 AAtjes als met mijn oude Philips Discman zonder antishock enzo... Je kunt de Soul flashen via een update van internet. Die kun je vervolgens op een cdtje fikken en die dan in je Soul plaatsen, that's all. Hij leest overigens echt iedere cd in. Ook de muziekkwaliteit is naar mijn mening goed. Kopen dus.
wat is 'flashen' btw?

Jouw advertentie hier??

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 23:13 schreef hansdezwans het volgende:

[..]

wat is 'flashen' btw?
Het "installeren" van nieuwe firmware. Dit voor meer mogelijkheden oid.

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Bijvoorbeeld ondersteuning voor een nieuw formaat (mp3-pro bijv.) te ondersteunen. of gewoon hardware fouten zoals bij de exonion (line out rechts en links omgedraaid) te herstellen...

Verwijderd

fouten in exonion? right, ik heb geen fouten in mijn ding, en ze zeggen dat die firmware van exonion ook up te graden is dus we zullen zien
Pagina: 1