Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Hebben meerdere mensen het probleem dat niet alle posts op de newsfeed zichtbaar zijn in de app? De helft wordt helemaal niet getoond zowel in de newsfeed niet, als op de timeline bij profielen. Zowel mijn zus en ik hebben dit probleem. Mijn zus ziet maar 3 items ofzo per dag, terwijl er bijvoorbeeld 20 zijn.. op de website zijn ze gewoon te zien.

Ik heb de lumia920 aan mijn zus aanbevolen, maar de twee belangrikste apps voor haar, facebook en whatsapp zijn echt zwaar waardeloos. Nu schaam ik mij bijna dat ik WP heb aanbevolen aan iemand.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-10 19:27
Het viel me toevallig vandaag ook op. Iemand had zijn profielfoto veranderd en zijn omslagfoto en ik zag alleen van de omslagfoto een berichtje via mijn app. Los daarvan komen op mijn app nooit notificaties van nieuwe berichten binnen. Daarvoor moet ik de app openen en dan zie ik het pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:50
Terpstars schreef op zondag 28 juli 2013 @ 20:42:
Het viel me toevallig vandaag ook op. Iemand had zijn profielfoto veranderd en zijn omslagfoto en ik zag alleen van de omslagfoto een berichtje via mijn app. Los daarvan komen op mijn app nooit notificaties van nieuwe berichten binnen. Daarvoor moet ik de app openen en dan zie ik het pas.
Je moet ook niet je telefoon altijd op battery saver hebben staan :p verder krijg je natuurlijk alleen notificaties van dingen waar je zelf in voorkomt, getagd of genoemd wordt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Ik heb hetzelfde probleem als Terpstars. Bericht notificiaties komen niet aan!

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Even voor de duidelijkheid, het gaat niet om notificaties (die zijn sowieso waardeloos) maar gewoon het missen van items op timelines en newsfeed. Ik had het zelf ook nog niet gemerkt, maar mijn zus begon erover. Toen heb ik de newsfeed op de telefoon naast de newsfeed op de pc eens naast elkaar gelegd en stond versteld dat er zoveel mistte. Controleer het zelf maar eens. Ik snap er helemaal niets van.

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 28-07-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Laatst online: 03-10 19:27
Ramon schreef op zondag 28 juli 2013 @ 20:51:
[...]

Je moet ook niet je telefoon altijd op battery saver hebben staan :p verder krijg je natuurlijk alleen notificaties van dingen waar je zelf in voorkomt, getagd of genoemd wordt.
Helaas, maar ik gebruik nooit battery saver mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:52

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Dit ligt eerder bij facebook zelf. Ga maar eens gewoon naar de website, en klik maar een paar keer op het Facebook logo. Per keer krijg je zo'n beetje andere posts te zien, posts missen, andere volgorde, etc. Bij zowel als most recent als top stories.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
NeFoRcE schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:26:
Dit ligt eerder bij facebook zelf. Ga maar eens gewoon naar de website, en klik maar een paar keer op het Facebook logo. Per keer krijg je zo'n beetje andere posts te zien, posts missen, andere volgorde, etc. Bij zowel als most recent als top stories.
Dat valt wel mee hoor, het is echt niet zo extreem dat je gewoon meer dan de helft niet ziet in de app.. tenminste naar de ervaring hier..

En ik kan me voorstellen dat per keer dat je de site vernieuwd, de volgorde van de posts steeds anders is als ze zijn gesorteerd op populariteit, en er intussen reacties/likes/shares op zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door enomiss op 29-07-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:01
Hier hetzelfde probleem, van sommige vrienden zie ik idd status updates niet in de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
swipe naar rechts, zodat je het linker menu te zien krijgt waarin ook Messages, Nearby en Events etc staat, klik hier op het 'moertje' naast News Feed, controleer of deze op 'Most Recent' staat ipv Top Stories.. Dit lost het bij mij altijd op.

FB veranderd zit zelf regelmatig terug naar Top Stories, héél iritant! Ook last van op de website btw..

[ Voor 9% gewijzigd door Bart_GR op 29-07-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:01
Hij staat al op most recent, als je er dan opnieuw op drukt vernieuwt ie wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:25
Ik hoor mijn vriendin hier ook vaak over klagen, ik ben benieuwd of er een oplossing voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Bart_GR schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:27:
swipe naar rechts, zodat je het linker menu te zien krijgt waarin ook Messages, Nearby en Events etc staat, klik hier op het 'moertje' naast News Feed, controleer of deze op 'Most Recent' staat ipv Top Stories.. Dit lost het bij mij altijd op.

FB veranderd zit zelf regelmatig terug naar Top Stories, héél iritant! Ook last van op de website btw..
Dit lost niets op bij mij, had het ook al getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lompste feature van Facebook op het moment, gelukkig heeft de Win8 versie daar stuk minder last van (maar ook nog wel eens), mis je soms updates omdat dat volgens FB geen 'top story' zou zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:52

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Wat ik trouwens ook ondervind met de Facebook app; hij is zo traag als stront in een trechter. Updaten duurt lang, laatste notificaties halen duurt lang, 't uploaden van afbeeldingen (Terwijl ik op wifi op H+ zit) duurt lang. Beetje jammer allemaal. Ook had ik liever gezien dat ze gewoon die Metro Facebook hadden verbeterd. Dat layout is toch een stuk fijner als de standaard app (is dat niet gewoon een mobile site port?)

Professioneel Heftruck Syndroom

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Wie van jullie gebruikt de Facebook beta applicatie op WP8?
Er is vandaag weer een update gekomen en ze hebben een hoop vernieuwd voor performance, tiles en notificaties.... Zouden we die notificaties nu eindelijk eens (op tijd) binnen krijgen?

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Waar haal je die vandaan? Ik vind de Facebook app van Microsoft (de echte??) echt 3x niks.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
freddyathlon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:23:
Waar haal je die vandaan? Ik vind de Facebook app van Microsoft (de echte??) echt 3x niks.
http://www.wpcentral.com/...ed-improved-notifications

Even de QR code scannen.

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
De notificaties werken perfect, de update is goed, maar de toast notificaties laten het nog afweten. Soms wel en soms niet. Wat wel handig is, is dat je nu mensen en chats kunt vastpinnen op je startscherm.

• enomiss
Leuk ja dat de notificaties nu werken, maar zolang de helft van alle posts niet zichtbaar zijn in de app, blijft hij waardeloos. Wanneer lossen ze dit nou eens op. Dit is toch prio nr 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
De notificaties werken wel beter maar zijn nog niet optimaal. Wat ik ook vaak al heb gehad is dat ik dan twee nieuwe notificaties heb en die dus wil bekijken. Ik druk dan op de tile (grootste versie) en dan chrashed de app meteen. Een error dat de count niet goed is ofzo van de notificaties. Bug rapport al meerdere keren verstuurd. Hopelijk fixen ze die snel.
Voor de rest werkt hij een stuk beter en sneller. Mag hier en daar nog wel wat sneller.
Wat ik ook graag gewijzigd wil zien is dat de notificaties niet worden gezien als "gelezen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Laatst online: 03-10 21:22
Pop-ups doen het hier al niet meer. Ik stond vanmorgen op en zou er volgens de app 3 moeten gekregen hebben, wat helemaal niet klopt. Heb juist eens getest met een een privé-bericht en krijg hier ook niets meer van binnen. Spijtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
levi1700 schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:32:
Pop-ups doen het hier al niet meer. Ik stond vanmorgen op en zou er volgens de app 3 moeten gekregen hebben, wat helemaal niet klopt. Heb juist eens getest met een een privé-bericht en krijg hier ook niets meer van binnen. Spijtig...
Ondertussen doet ie het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Het zou fijn zijn als je via de app ook nieuwe albums voor je foto uploads kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Facebook Beta en thuis natuurlijk de normale desktop Facebook. Ik krijg op beide sommige updates wel of niet. Zit niet echt een structuur in. Dus op de Lumia krijg ik een update (die echt recent is), maar die komt op de desktop niet voor. Andersom net zo.

Maar wat sinds de laatste update van Beta heel irritant is; als er iemand jarig is dan krijg je iedere melding van een vriend die het persoon gefeliciteerd in je tijdlijn te zien. Als die een beetje veel 'vrienden' heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Emiel, ik wou het hier net neerzetten. Al die felicitaties zijn erg irritant. Tientallen berichten zie je voorbij komen. Weet iemand een manier om dat uit te zetten??

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 21:57
het was mij ook opgevallen irritant zeg.
verder werk het soepeltjes hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 21:35
Gebeurd precies hetzelfde met de geintegreerde facebook client... "Personen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-10 09:59
Bij mij gaat het goed als ik de news feed op most recent zet i.p.v.news feed (top stories).
Dit dan wel op de telefoon als op de computer veranderen

[ Voor 24% gewijzigd door SjorsC op 04-12-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Dit probleem ligt aan de Windows Phone applicatie en niet aan Facebook. Zie ook de uservoice feedback tool (die ook in het menu van de applicatie zit verborgen) waar dit item veel votes heeft.
http://wpfacebook.uservoice.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 17:51
Ik gebruik gewoon de website. Werkt eigenlijk bijna even goed als de app ...

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
Krijg de popups niet werkend bij mijn echtgenote haar Lumia 620, terwijl ze op mijn 920 perfect werkten nu (beide facebook beta). Zie wel dat er bij geavanceerde instellingen, push status verschillende tekst sta bij beide toestellen. Iemand een idee waarom ze niet werken op de 620?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het missen van berichten in Facebook heeft vaak te maken met instellingen van de bewuste personen. In de schimmige wereld van Facebook kan je van alles instellen, waardoor bepaalde personen, maar ook third party apps (zoals de "officiele Facebook app" van Microsoft) zaken simpelweg niet te zien krijgt. Dat geldt voor de People hub, maar ook voor de losse apps.

Dit gedrag van Facebook, in combinatie met het strontirritant sorteren van items zorgt er voor dat het hele Facebook gebeuren mij steeds meer tegen gaat staan. En dan vooral het feit dat je het niet simpel kan ontrafelen zodat alles zich gedraagt zoals jij zou willen.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 15:03
Is er misschien een optie bij de facebook app dat je email login blijft staan als je uitlogt ?
Het is behoorlijk irritant als je dat elke keer opnieuw moet intypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
taz3d_nl schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:19:
Is er misschien een optie bij de facebook app dat je email login blijft staan als je uitlogt ?
Het is behoorlijk irritant als je dat elke keer opnieuw moet intypen.
Nee dit is niet mogelijk. Ik neem hierbij aan dat je het over de native applicatie hebt en niet de mobiele webversie. Mag ik vragen waarom je dat wilt? Gebruik je de telefoon met meerdere personen? Als je uitlogt krijg je ook geen notificaties (als die goed werken) etc.
Indien je het voor beveiligingsredenen doet, kan je ook een wachtwoord op je telefoon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Het schijnt dat er in juni een grote update komt voor deze applicatie. Of deze alleen is gericht op Windows Phone 8.1 durf ik niet te zeggen. Hopelijk wordt hij een stuk sneller en wat overzichtelijker. Één van de punten die er in ieder geval in komt is grotere foto's en direct reacties eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 17:06

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Facebook heeft net een grote update gekregen (versie 8 ) :?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-07 09:54

Op de website kan je hier makkelijk omheen. De meest recente berichten is namelijk een andere URL. https://www.facebook.com/?sk=h_chr is meest recente berichten, die in je favorieten doen ipv gewone url en je krijgt altijd de meest recente berichten te zien.

on topic: Ik heb zelf inderdaad ook vaak het idee dat er dingen missen op mijn telefoon. Daarnaast werkt pagina beheer ook gewoon niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Buzzel schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:38:
[...]

Op de website kan je hier makkelijk omheen. De meest recente berichten is namelijk een andere URL. https://www.facebook.com/?sk=h_chr is meest recente berichten, die in je favorieten doen ipv gewone url en je krijgt altijd de meest recente berichten te zien.

on topic: Ik heb zelf inderdaad ook vaak het idee dat er dingen missen op mijn telefoon. Daarnaast werkt pagina beheer ook gewoon niet. :(
- tags zie je niet
- instagram foto shares zie je niet
En nog wel meer...
Echt waardeloze app! En ze lossen dit maar niet op! Zeer frustrerend. Niemand lijkt zich ook bewust te zijn van deze tekortkoming. op WPC en zo zeuren ze alleen maar over snelheid en missende opties, maar het meest basale, een newsfeed tonen zoals ie hoort, daar klaagt niemand over. Daarom wordt het volgens mij ook niet opgelost. Ik vraag me af of de developers het zelf door hebben dat je niet alles ziet. Wat is het nut dan van de app vraag ik me af? Ik heb iedereen die ik ken met een WP maar geadviseerd om de mobiele website te bezoeken, daar zie je wel alles op, maar verder werkt die ook niet echt lekker. Ook heb ik de developers emails gestuurd en post ik het probleem vaak her en der, maar niemands lijkt het wat te boeien. Echt bagger, de meest basale apps in WP blijven gewoon bagger, en dat blijft maar aanhouden.
Facebook: bagger
Whatsapp: bagger
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockTar
Een persoon toevoegen aan een groep (iemand accepteren in een gesloten groep) kan ook niet. Moet je echt de mobiele versie voor openen.
Pagina: 1