Toon posts:

Fifa 13 valt uit PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel raar probleem wat ik bij de Fifa op de consoles niet had namelijk dat Fifa gewoon uitvalt en zichzelf direct afsluit na 1 potje spelen en soms zelfs net na het opstarten. Is dit een bekend probleem? Het is geen freeze maar hij valt gewoon uit. Voornamelijk bij Ultimate Team komt het voor maar ook weleens bij seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Kan je wat meer posten? Zoals de specificaties van je PC bijvoorbeeld? merk en type opgesomd.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 19:24:
Heel raar probleem wat ik bij de Fifa op de consoles niet had namelijk dat Fifa gewoon uitvalt en zichzelf direct afsluit na 1 potje spelen en soms zelfs net na het opstarten. Is dit een bekend probleem? Het is geen freeze maar hij valt gewoon uit. Voornamelijk bij Ultimate Team komt het voor maar ook weleens bij seizoenen.
Legitiem spel?

Drivers up to date? etc etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Klinkt als instabiliteit / oververhitting ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb het alleen bij Fifa, verder bij geen enkel andere game. Game is up to date, evenals drivers. Spel is legitiem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
Specs?
Welke drivers heb je gekeken (Netwerk, geluid, video, CHIPSET etc).

Wat zegt de Event Viewer? Staan daar meldingen in van de crash?
Wat heb je zelf gedaan om het probleem te verhelpen?

Graag meer inzet, meer informatie en meer duidelijkheid over je probleem.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Specs lijken mij er niet echt toe doen omdat het alleen bij deze game is. Niet bij een high end game like Crysis of iets dergelijks, nergens alleen deze. tevens krijg ik geen error of event viewer in beeld helemaal niets. Het spel sluit zichzelf binnen een halve tel gewoon af en ik zit op bureaublad alsof hij nooit opgestart is geweest dat idee.

Wat ik zelf heb gedaan? Deinstallatie van zowel game als Origin maar beide hielp niet, evenals het Googlen wat niet hielp aangezien ik daar op andere problemen stuitte zoals freezes maar dit is geen freeze maar een echte cold blooded afsluitmethode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Gewoon een normale CTD(crash to desktop) dus.

Het kan mogelijk een probleem zijn met je username en of computernaam.
Zie: https://help.ea.com/uk/article/fifa-13-crashes-on-pc

Anders mogelijk een directx probleempje of iets anders welke hier beschreven staan:
http://www.fifa-infinity.com/fifa-13/fifa-13-bug-fixes/

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:57

Umbrah

The Incredible MapMan

Specs zijn wel degelijk belangrijk, en er is gewoon een "hangen en opstartproblemen" guide. We hebben geen kristallen bol, en een "ik weet wel wat het is" attitude helpt je ook niet, TS.

Wat zijn je specs?
Welk besturingssysteem?
Gepatched?
Overklok ja/nee?
Wat heb je zelf al geprobeerd?

Ik gok op dit moment dat je harde schijf aan het dood gaan is (fifa doet nogal wat IO's), je SSD het te koud heeft, of dat je videokaartdriver verkeerd is (EA games zijn soms erg kieskeurig). Dat, of je eventviewer geeft wat aan. Want dit was een crash. Een freeze. De manier waarop het afgehandeld werd was alleen anders.

Maar als je geen hulp wilt, blijf dan vooral koppig geen specs e.d. posten.
Pagina: 1