Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-11 07:02
Bij gebrek aan een antwoord in een ander topic, hierbij een nieuwe.

ik wil dus een HiFi-setje aanschaffen. Ik luister de laatste tijd vrijwel uitstluitend nog naar internetradio. Nu gaat via een app op mijn Boxee box. Dus TV aan --> Boxee aan --> app starten --> station zoeken --> tv aan --> hifi set aan --> luisteren. Vrij omslachtig dus. En aangezien mijn Sharp MD MX10 na zo'n 15 jaar nog altijd trouwe dienst bewijst, verdient hij wel zijn pensioen.
Wat ik zoek is dus een HiFi set met internetradio. Zodoende kwam ik uit de de Pioneer X-HM71. Veel meer eisen heb ik niet echt. Ik zal hem dus gebruiken om internetradio te beluisteren. Daarnaast zal ik mijn televisie erop aansluiten zodat ook het geluid van mijn Xbox en Boxee via de set gaan.

Maarrr, nu is dit setje al ruim een jaar op de markt en kost nog steeds meer dan 400 euro. Doe ik er verstandig aan dit apparaat nu nog aan te schaffen? Is hij niet inmiddels al verouderd? Of kan ik beter wachten op een nieuwe serie van Pioneer (of ander merk)?

Verwijderd

Lijkt mij een heel mooi setje! en als hij alle gewenste functies heb dan maakt leeftijd opzichzelf niet veel uit? Welke alternatieven heb je zelf al gevonden?

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-11 07:02
De meeste merken hebben wel een vergelijkbaar systeem in dezelfde prijsklasse. Heb ook nog gedacht aan de Sony CMT-G2NiP en de Denon New Ceol.
Ik ben helemaal niet thuis in het HiFi gebeuren. Wat ik mij meer afvraag of er niet nieuwe technieken voor de deur staan waardoor dit systeem snel verouderd is. En brengt Pioneer jaarlijks een lijn hifi sets uit, waardoor dit systeem misschien op korte termijn flink in prijs zal dalen?