Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Automatisch opslaan van berichten / reviews

Pagina: 1
Acties:

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 18:49
Dag!

Was bezig met een review te schrijven en om wonderbaarlijke redenen sloot ik het tabblad. Foetsie review!

Is er een optie wat ervoor zorgt dat je tekst automatisch opgeslagen kan worden? Zodat ik niet meer last heb van mn eigen domme acties?

Groeten!

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 01:08

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ctrl+Shift+T zou in de meeste moderne browsers je meest recent gesloten tabblad terug moeten halen en eventueel zelfs je form info weer terugzetten (onder voorbehoud).

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Ps3gamer91
Wiethoofd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:23:
Ctrl+Shift+T zou in de meeste moderne browsers je meest recent gesloten tabblad terug moeten halen en eventueel zelfs je form info weer terugzetten (onder voorbehoud).
Nope, helaas....

• Ps3gamer91
Is er een oplossing voor..? Welke natuurlijk niet heel tijdrovend voor de Devvers is.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als je browser de ingevulde formulieren niet voor je onthoudt, dan is er in ieder geval niets op korte termijn beschikbaar.

Voor de status van formulieren 'ergens' bijhouden en bij opnieuw openen van hetzelfde formulier alvast voor-invullen hebben we geen concrete ondersteuning. Bovendien gaan we er natuurlijk vanuit dat het een vrij ongebruikelijke use case is :P

Ik heb verder geen goed beeld hoe tijdrovend dat zou zijn. We kunnen het vast met "html5 local storage" oplossen, zodat we iig geen databaseruimte/serverinteractie hoeven te hanteren, maar dan moet het alsnog gemaakt worden.