afstandbediening

Pagina: 1
Acties:

• snickerke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik heb een pioneer vsx-922k gekocht.
Ik kan via mijn afstandsbediening van de receiver het volume regelen, maar geraak bijv niet in het home menu, altans ik zie niets op mijn tv scherm verschijnen of veranderen waar ik dan verder zou moeten kunnen alles regelen.
Iemand ervaring?

• snickerke
Heb daarnet de versterker verbonden via kabel met het internet....nu geraak ik dus wel in het home menu van mijn versterker...dit kan toch niet zijn, dat als ik hem niet verbind met het internet, ik niet met de afstandsbediening in mijn
home menu geraak?

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:40
Je verhaal is redelijk onduidelijk.

Normaal gesproken als je een versterker koopt krijg je daar een eigen AB bij. Het kan zijn dat je TV AB ondersteund dat je andere toestellen kan bedienen.

Dit is echter vaak alleen basis functie's zoals het geluid aanpassen.

Je versterker zend geen beeld uit naar je TV. tenzij je een HDMI of component out er op zitten. Echter deze geeft dan beeld door van een aangesloten apparaat.

Probeer dus een wat duidelijker verhaal neer te zetten. Mocht dat je niet lukken kan je altijd proberen om een foto te plaatsen een aangeven wat je bedoel.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als je het 'home menu' wilt openen moet je eerst [receiver] kiezen op je remote, en daarna het knopje met het huisje (home menu).

[edit]
Staat overigens ook duidelijk omschreven in de manual, en een simpele zoek actie op google had je ook het antwoord opgeleverd.

[ Voor 34% gewijzigd door Thefirstikke op 28-07-2013 20:36 ]

• snickerke
Ik heb versterker: pioneer met een AB.
Met die AB van mijn versterker kan ik het volume regelen, ik kan niet met mijn AB van versterker in de menu geraken van mijn versterker om alles dus in te stellen. Ik duw op de knop voor in mijn menu te gaan en mijn versterker reageert niet, ik zie dus niets op mijn tv verschijnen van menu voor in te stellen van mijn versterker....

• snickerke
opgelost, er zitten 2 knoppen op AB met receiver op...niet gezien...bij deze toch bedankt...

Verwijderd

Ik heb een zeer vreemd probleem met de AB van mn vsx922. Ik heb maar zeer beperkte functionaliteit. Alleen volume, home en selecteren vd sources werkt. Als ik de 922 probeer te bedienen via mn logitech harmony is er hetzelfde probleem. Het probleem lijkt bij de receiver zelf te liggen.

Vooral het feit dat ik geen favoriete internetradiostations kan selecteren is balen!

Enig idee wat dit kan veroorzaken?

Verwijderd

Juist ontdekt dat je via de site van pioneer je favorieten kan aanpassen, de grootste ergernis is dus al verholpen :)
Pagina: 1