Alternatief voor Tweetdeck?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenhorst1
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-08 18:50
Mede Tweakers,

sinds een tijdje is Tweetdeck voor iOS en Android verdwenen uit de appjes winkel, en sinds van de week kan ik ook niet meer de nieuwe tweets inladen, Tweetdeck is dus nu volledig gesloopt.. :'(

Na jarenlang gebruik (op alle computers hier in huis en laptops, android phone) en nu bijna twee jaar op mijn Iphone4s trouwe dienst gedaan te hebben, heb ik de app verwijderd.. Nu zit ik dus met de standard app opgescheept, die wel weer push notifications geeft maar lang niet zo goed werkt. ;) (met tweedeck had ik daar een app voor die een notificatie gaf zodra er iets binnen was gekomen Boxcar was voor mij een goede uitkomst.)

ik heb nooit begrepen dat de afgelopen anderhalf tot 2 jaar er geen update meer voor uit kwam, na mijn weten en in mijn omgeving is deze twitter applicatie erg veel gebruikt. hij was makkelijk en gebruiksvriendelijk.

na wat sneupen op internet heb ik nog geen 'echte' vervanger gevonden. hebben jullie dezelfde ervaring met tweetdeck (gehad) en nu reeds een nieuwe 'echte' vervanger gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Of je haalt gewoon een oude APK van internet af? Of wil dat niet?

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-09 17:36
lutkeveld schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:58:
Of je haalt gewoon een oude APK van internet af? Of wil dat niet?
Volgens mij gaat dit over iOS, anders staat het in het verkeerde forum.

@TS

Tweetdeck heb ik alleen op de desktop gebruikt.
Op iOS gebruik ik tweetbot, maar je moet zelf maar even testen of dat ook voor jou afdoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Oude apk heeft geen nut.

Twitter heeft de oude api stopgezet. En de nieuwe api heeft veel meer restricties
Ik mis het nu ook. Zou graag een client zien die hetzelfde deed.

Gewoon zoekopdrachten in een column zetten, en daar per column notificaties aanhangen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenhorst1
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-08 18:50
Domino schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:58:
[...]

Volgens mij gaat dit over iOS, anders staat het in het verkeerde forum.

@TS

Tweetdeck heb ik alleen op de desktop gebruikt.
Op iOS gebruik ik tweetbot, maar je moet zelf maar even testen of dat ook voor jou afdoende is.
iOS it is! Android ben ik allang vanaf gestapt :) Tweetbot zal ik eens proberen.

Het topic was meer bedoelt voor mede tweakers die ook tweetdeck gebruikt hebben en nu moeite hebben een andere ware vervanger te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:07
Ik heb de titel aangepast om de lading wat beter te dekken: Alternatief voor Tweetdeck? Op mobiel heb ik Tweetdeck nooit gebruikt, dus kan ik je ook niet helpen met alternatieven. Wellicht helpt het als je aangeeft welke features je echt zoekt?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 09:07
Ik gebruik al een poosje Echofon Pro, wat mij betreft de fijnste!
Pagina: 1