all work and no play makes Jack a dull boy.
Ik heb de mijne wel bij oc shop gehaald toen ie nog open was
Heerlijk kastje
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
hmmmm ... wil ik ook maar ze zijn verdomme dicht
Mijne komt ook bij de ocshop weg: is volgens mij de enige winkel in nl die ze verkoopt.
Mijne komt ook bij de ocshop weg: is volgens mij de enige winkel in nl die ze verkoopt.
dacht ik ook al dat ze de enige in nl waren ...
maar ja nooit geschoten ....etc....
dacht ik ook al dat ze de enige in nl waren ...
maar ja nooit geschoten ....etc....
Als je slim bent wacht je nog een paar dagen, OC-shop is een winkel met geweldige service, zelf heb ikd e 7896a van addtronics prima kastje.. Gewoon nog 10 dagen wachten.
[AbC]
denk uiteindelijk toch dat het daar op neer komt.btw ik wil ook de 7896a gaan kopen...Op dinsdag 05 juni 2001 17:17 schreef sharky_ het volgende:
Als je slim bent wacht je nog een paar dagen, OC-shop is een winkel met geweldige service, zelf heb ikd e 7896a van addtronics prima kastje.. Gewoon nog 10 dagen wachten.
kan iemand mij vertellen: met de standaard fanholes geeft ie dan al voldoende koeling of moet er nog gemod worden ....?????
Ik wilde ook altijd een Addtronics kast, tot ik een tijdje geleden hier op tweakers een berichtje van Treb las, die had wat kasten ingekocht voor mede-tweakers, en daar bleven er wat van over. Nu ben ik in het bezit van een perfecte kast(zwart)te zien op:http://www.arena-chieftec.de/PC_Chassis/Dragon_Series/dragon_series.html de meest rechtse boven(DX-01W-D), maar dan zwart, met een Enermax 350w, en 4 Enermax-fans
Pagina: 1