Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 21:59
Op de PC van mijn ouders zag ik pas in de bios een hoge temperatuur. Nu heb ik met Speedfan de temperaturen gechecked en ik denk dat ze te hoog zijn:

Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/4741/rnz5.jpg

Ik weet niet precies waar het aan ligt. De kast van de computer staat zelf in een meubel dat dicht om de computerkast heen staat, die wel open is aan de voorkant en achterkant. Ze hebben dit systeem al een jaar of 2 en er zijn nog nooit problemen geweest. Toch denk ik dat we het best iets kunnen doen aan de temperatuur.

Waar staat AUX voor?

Iemand tips?

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 13:14
Al aan de binnenkant gekeken? Als de kast twee jaar daar staat en nooit open is geweest kan het best dat er flink wat stof in zit. De kast schoonmaken kan dan al wat helpen. Verder zou je een andere koeler op de CPU kunnen zetten (neem aan dat er een stock koeler op zit). Scheelt vooral in geluid, want de koeler zal wel te horen zijn bij deze temperatuur. Lijkt me verder niet noodzakelijk voor het functioneren van de PC, maar wel leuk om te doen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonschong
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 05:56
Zal idd een goed verstopte CPU-koeler zijn....GPU en mobo geven nml wel goede temperaturen. Maar snel schoonmaken.....