Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[W7MCE] -> Ontbrekende kanalen toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:38

sus

is druk :+

Topicstarter
Hoi,

Mijn setup: AMD A4, 4GB ram, 2x AnySee E30TC, meest recente driver. Windows 7 met laatste updates.

Op mijn mediacenter loop ik al een tijdje tegen het probleem aan dat ik een aantal kanalen mis. Deze kanalen komen in de gids niet voor, zijn ook niet uitgevinkt bij de instellingen en ze worden ook niet gevonden als je handmatig zenders gaat toevoegen.

Via de Anysee-driver heb ik de tuners ingesteld als Cable tunerd, regio 1000 DELTA. Hiermee vind hij vrijwel alle zenders. In het verleden hebben ze hier de boel omgegooid en was ik bijna alle zenders kwijt. Na wat zoeken ben ik er achter gekomen dat je een TP-scan kan uitvoeren, waarbij hij de locale frequentielijst weggooid en een nieuwe scan op de kabel uitvoerd. Deze heb ik gedaan, uiteraard de nieuwe scan opgeslagen, en dan MCE opnieuw laten zoeken naar nieuwe kanalen. Geen succes.

Van de week heb ik een volledig schone installatie gedaan, ook nu is het probleem nog steeds aanwezig. Ik mis een kanaal of 4. Erg irritant, want Discovery HD is er een van...

Fout zit niet in de smartcard, als ik die direct in mijn TV stop heb ik hem wel. Het zit dus ergens op de PC mis.

Heeft iemand nog een idee waar ik het kan zoeken?

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:38

sus

is druk :+

Topicstarter
Opgelost, je moet nog een vinkje weghalen. Zal morgen ff een screenie posten van de anysee driver, voor in het archief :)