iPhone 5 gaat niet meer aan en powerbutton kapot.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewClassic
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:47
Hoi Tweakers!

Sinds vanmorgen gaat mijn iPhone 5 ineens niet meer aan :( . Ik had hem vannacht gewoon aan de lader liggen, dus aan een lege batterij kan het niet liggen. Bijkomend probleem is dat mijn power button ook nog eens kapot is.

Ik heb zelf al redelijk wat opgezocht, maar kon geen goed antwoord vinden doordat ik vaak alleen maar topics krijg van mensen waarbij de powerbutton wel werkt. Of topics waar gewoon niet op wordt gereageerd. Heb zelf nog geprobeerd om hem aan te krijgen dmv. home knop in te drukken en daarna aan een computer aan te sluiten.

Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen. Gister heeft het wel bij ons geonweerd, maar naar mijn weten werkte hij nog gewoon.

Ik had overigens voor morgen wel al een afspraak staan voor de apple store, vanwege de powerknop. Vraag me alleen af wat ze gaan zeggen nu hij helemaal niet meer aangaat.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Edit: Als ik met een andere telefoon de iphone bel, gaat hij wel gewoon over. Ik hoor dan wel geen ringtone of iets, maar hij gaat gewoon over. Ik snap er echt niks van.

[ Voor 8% gewijzigd door NewClassic op 28-07-2013 11:42 ]

@tommy.the.spotter
Canon R5 ii - RF 100-500L - RF 24-105 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:06
Wordt hij nog herkend als je hem aan je computer hangt? Zo niet vrees ik dat hij gewoon dood is, en dan moet je even kijken naar garantie

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewClassic
Bedankt voor de reactie.

Nee hij wordt niet herkend. Als ik mijn ipad aan dezelfde kabel hang, wordt deze wel herkend. Aan de kabel zal het dus niet liggen.

Ik ben er ook bang voor dat hij dood is, maar dat zal ik morgen ongetwijfeld te horen krijgen in de apple storen. Ik hoop alleen dat iemand anders misschien nog een manier weet om hem aan te krijgen?

@tommy.the.spotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als blijkt dat dit niet je eigenschuld is en je zit nog binnen ja garantie periode van een jaar, wisseld apple 'm gewoon om! Ik had 2 weken geleden ook last van een Power/Sleep knopje die het gedeeltelijk niet meer deed. Ze hebben 'm zonder problemen omgeruild voor een nieuwe. (refurb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 12:26
Ik heb op dit moment ook een power knop die het helemaal niet meer doet..
Gewoon een afspraak maken in de store en je krijgt zo een nieuwe mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwight1986
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-10-2022
Daan00 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:28:
Ik heb op dit moment ook een power knop die het helemaal niet meer doet..
Gewoon een afspraak maken in de store en je krijgt zo een nieuwe mee?
Ja ik had ook een powerknop die niet goed werkte, afspraak gemaakt via de site bij de store.
In de store keken ze naar de telefoon en kreeg een andere telefoon mee. Kon daar direct me icloud backup terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwight1986 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:07:
[...]

Ja ik had ook een powerknop die niet goed werkte, afspraak gemaakt via de site bij de store.
In de store keken ze naar de telefoon en kreeg een andere telefoon mee. Kon daar direct me icloud backup terug zetten.
eerst bekijken ze of je waterschade hebt door je serie nummer uit te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewClassic
Hoi allemaal,

ben vanmiddag naar de apple store in amsterdam geweest, aangezien hij echt niet meer aanging. Ik heb mijn probleem daar aangegeven en kreeg zo een nieuwe mee. Ze hebben volgens mij niet eens gekeken of er waterschade was. Afspraak maken is wel zeker aan te raden. Het is daar niet normaal druk, waardoor je waarschijnlijk niet aan de beurt komt zonder.

In ieder geval bedankt voor de reacties en dan kan dit topic op slot!

@tommy.the.spotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 12:26
Is het verplicht om aankoopbon mee te nemen of vinden ze het serienummer/IMEI ook goed?
Op de Apple site kan ik alleen maar vinden dat je relevante accessoires mee moet nemen zoals oplader en kabel, maar dit lijkt mij niet nodig toch....
Pagina: 1