Eerst wat systeeminformatie:

werkgeheugen
processor
moederbord
Ik heb zelf het idee dat mijn werkgeheugen een beetje de bottleneck is van mijn systeem. Als ik naar het homescherm kijk met alleen media player aan werkt het werkgeheugen op ongeveer 70% en de processor schommelt rond de 15%.
(word aangegeven door die standaard windows gadget)
Ook in youtube hd krijg ik soms een melding dat het geheugen intensief bezig is.
Ik wil dus beter werkgeheugen maar ik weet niet welke ik moet hebben.
Mijn vragen:
1. Wat is het maximale qua geheugen wat mijn pc kan hebben
2. Hoe weet ik of het geheugen dat ik koop gaat werken in mijn systeem, waar moet ik dus op letten als ik neuwe koop
3. Heeft iemand mischien suggesties
Ik ben bereid om er zo'n 125 euro aan uit te geven, maar het mag uitschieten naar 150 als dat veel meerwaarde heeft.

werkgeheugen
processor
moederbord
Ik heb zelf het idee dat mijn werkgeheugen een beetje de bottleneck is van mijn systeem. Als ik naar het homescherm kijk met alleen media player aan werkt het werkgeheugen op ongeveer 70% en de processor schommelt rond de 15%.
(word aangegeven door die standaard windows gadget)
Ook in youtube hd krijg ik soms een melding dat het geheugen intensief bezig is.
Ik wil dus beter werkgeheugen maar ik weet niet welke ik moet hebben.
Mijn vragen:
1. Wat is het maximale qua geheugen wat mijn pc kan hebben
2. Hoe weet ik of het geheugen dat ik koop gaat werken in mijn systeem, waar moet ik dus op letten als ik neuwe koop
3. Heeft iemand mischien suggesties
Ik ben bereid om er zo'n 125 euro aan uit te geven, maar het mag uitschieten naar 150 als dat veel meerwaarde heeft.