Beste tweakers, ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Ik zou graag willen dat deze zonder al te veel problemen programmas zoals flash, photoshop en premierre kan draaien. Als er games op kunnen zou dat meegenomen zijn maar geen must.
Opslag hoeft niet groot te zijn ik kan er altijd een externe schijf aan hangen maar ram lijkt mij dus wel een factor.
Verder ben ik van plan hem redelijk wat mee onderweg te nemen. Dus zou ik een niet te zware laptop willen, qua formaat ook niet al te groot maximaal 17" maar 15 lijkt mij al voldoende eigenlijk. Met het lieft een lange accuduur.
Kleur en merk zijn mij om het even ik heb geen speciale voorkeuren.
Het probleem wat ik heb is dat ik zelf niet precies weet hoeveel zoiets mij gaat kosten. Ik hoop de kosten uiteraar zo laag mogelijk te houden dus het budget is niet extreem (max 800 zat ik aan te denken)
Graag hoop ik dat iemand mij advies kan geven of suggesties.
Opslag hoeft niet groot te zijn ik kan er altijd een externe schijf aan hangen maar ram lijkt mij dus wel een factor.
Verder ben ik van plan hem redelijk wat mee onderweg te nemen. Dus zou ik een niet te zware laptop willen, qua formaat ook niet al te groot maximaal 17" maar 15 lijkt mij al voldoende eigenlijk. Met het lieft een lange accuduur.
Kleur en merk zijn mij om het even ik heb geen speciale voorkeuren.
Het probleem wat ik heb is dat ik zelf niet precies weet hoeveel zoiets mij gaat kosten. Ik hoop de kosten uiteraar zo laag mogelijk te houden dus het budget is niet extreem (max 800 zat ik aan te denken)
Graag hoop ik dat iemand mij advies kan geven of suggesties.
[ Voor 19% gewijzigd door thaicecube op 27-07-2013 21:16 ]