Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advies voor nieuwe laptop gewenst.

Pagina: 1
Acties:

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Beste tweakers, ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Ik zou graag willen dat deze zonder al te veel problemen programmas zoals flash, photoshop en premierre kan draaien. Als er games op kunnen zou dat meegenomen zijn maar geen must.

Opslag hoeft niet groot te zijn ik kan er altijd een externe schijf aan hangen maar ram lijkt mij dus wel een factor.

Verder ben ik van plan hem redelijk wat mee onderweg te nemen. Dus zou ik een niet te zware laptop willen, qua formaat ook niet al te groot maximaal 17" maar 15 lijkt mij al voldoende eigenlijk. Met het lieft een lange accuduur.

Kleur en merk zijn mij om het even ik heb geen speciale voorkeuren.

Het probleem wat ik heb is dat ik zelf niet precies weet hoeveel zoiets mij gaat kosten. Ik hoop de kosten uiteraar zo laag mogelijk te houden dus het budget is niet extreem (max 800 zat ik aan te denken)

Graag hoop ik dat iemand mij advies kan geven of suggesties.

[ Voor 19% gewijzigd door thaicecube op 27-07-2013 21:16 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je topic staat vol ongedefinieerde punten waardoor we geen gericht advies kunnen geven.
Advies, lees eerst het volgende even door: LAA beleid
Pas daarna je post aan en we kunnen je helpen :)

[ Voor 46% gewijzigd door Fietsbel op 27-07-2013 21:08 ]

39

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Mijn excusses voor het niet posten volgens de richtlijnen.

Ik plaats dis vana mijn mobiel dus ik kan momenteel helaas geen voorbeelden geven, tot ik weer bij mijn desktop inde buur ben. De rest van de punten heb ik volgens mij wel beantwoord nu. Nogmaals mijn excusses.