Toon posts:

BBG aankoop & windows 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen,

Onlangs heb ik de desktop uit de BBG (standaard uitvoering circa 700E) aangeschaft. Deze heb ik gekocht bij Azerty, prima verder binnen 4 dagen geleverd. Ik zit echter met een probleem, deze desktop bevat geen dvd drive. Nu heb ik van een vriend een externe dvd drive geleend om Windows 7 te kunnen installeren alleen wanneer ik alles heb aangesloten gebeurt er totaal niks. Ook wanneer ik F2 of DEL indruk tijdens het opstarten van de volledig lege pc gebeurt er niks. Mijn vraag aan jullie is hoe ik die probleem kan oplossen?
Kan het misschien zo zijn dat mijn beeldscherm te oud is? Want deze geeft ook geen signaal. Beeldscherm is Acer Al1916W uit ongeveer 2006/2007. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Met vriendelijke groet,

rallieee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Heb je niet je monitor aangesloten op de verkeerde video uitganag? Als het goed is, zitten er minimaal 2 op het moederbord, en 2 op je videokaart. Je moet 1 van de 2 op de videokaart.

[ Voor 46% gewijzigd door Lip op 27-07-2013 19:17 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee er is maar een uitgang waar deze op aansluit en daar zit ie ook in. Wanneer ik mn pc opstart zegt ie 'no signal' daarna gaat ie zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Die uitgang werkt dus niet, je moet de aansluiting hebben waar er 2 witte boven elkaar zitten, die blauwe kabel past er met een verloopstukje op, die als het goed is er bij geleverd zit.

Dit verloopstukje moet er tussen
Afbeeldingslocatie: http://www.tvcables.co.uk/images//items/vga-to-dvi.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Lip op 27-07-2013 19:23 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Je kan de installatie toch ook op een USB gooien?

Windows support het zelf ook.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke thanks, dus ipv de monitor aan te sluiten op de blauwe ingang moet ik hem aansluiten op een witte? Mn pc heeft 1 blauwe en 1 witte naast elkaar, de blauwe is iets kleiner als de witte. Deze witte moet ik hebben dmv een verloopstukje?

Xaph; ja daar zat ik ook al aan te denken maar als de monitor het probleem is lost dit toch niks op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lip oke thanks! Zal morgen kijken of ze die hebben meegeleverd, kan nu helaas niet. De dozen etc liggen bij mn ouders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 19:25:
Xaph; ja daar zat ik ook al aan te denken maar als de monitor het probleem is lost dit toch niks op?
Sorry, dacht dat je bedoelde dat je DVD drive niet werkte en niks deed. :X

Lees ook nog een keer de forum regels door, zo worden dubbelposten niet gewaardeerd.

[ Voor 0% gewijzigd door Xaph op 27-07-2013 19:33 . Reden: Typo ]

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik doen ;) Zal morgen posten of het allemaal gelukt is.
Pagina: 1