Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Voor en vriend van me ben ik tv's aan het kijken van 39-42inch van max 450euro.
Nou ben ik zelf gaan zoeken en filteren en ben ik 2 tv's uitgekomen.

1. Samsung ue40eh6030 link
2. Panasonic TX-L39EM6 link

De tv gaat gebruikt worden voor wat films kijken en later voor het gamen op ps4/xbox en als pc scherm gaat via HDMI voor internetten ed.

De Samsung is wat duurder en heeft als optie 3D wat op zich leuk is maar geen must. De Samsung heeft 100hz en 200hz cmr en de pana 100 blb is dit stiekem gwn 50hz? De vraag is eigenlijk wat is nou de betere tv qua paneel reactietijd etc. Graag jullie mening hierover..

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
De Panasonict EM6 serie heeft inderdaad een 50Hz paneel wat wordt ondersteund door 50Hz Backlight Blindking (BLB) waardoor ze tot die 100Hz Backlight Blinking komen. Maar gewoon 50Hz dus.

In dit geval is de Samsung EH6030 beter. Naast dat het een model is met 100Hz, is hij verder qua beeldkwaliteit ook een stuk beter. De EM6 is een zeer laag budgetmodel waar de EH6030 nog een aardig model is. Niet heel goed, maar wel beter.

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Thnx voor je response zijn er evt nog andere tv's rond die prijsklasse die ik over het hoofd gezien heb. Het belangrijkste is weinig tot geen input lag ivm het gamen in mijn optiek was de bovenstaande samsung eigenlijk de enige met een 100hz paneel en daarom het meest geschikt. Maar miss zijn er 100hz blbs of cmrs etc die hetzelfde presteren of misschien wel beter

Samsung is al besteld :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door benbaba op 28-07-2013 14:14 ]