Verwijderd

Topicstarter
OK, soort gelijke topics zijn de afgelopen tijd al vaak geweest. Een lading is helaas met de dood van de cheetah ook verloren gegaan.

Nu wil ik een nieuwe mobiel kopen. Ik zit alleen te twijfelen.

Mijn eisen zijn:
- Het mobiel moet klein zijn.
- Een lange standby tijd hebben.
- Een modem hebben
- Een infrarood poort hebben

Ik zit een beetje te twijfelen tussen de:
- Siemens S35i
- Siemens SL45
De SL45 is kleiner en heeft een langere standby tijd. Alleen ook veel onnodige functies.

- Welke zal ik kiezen of hebben jullie nog andere suggesties?
- Is het ook mogelijk als je een data/fax nummer hebt om faxen te ontvangen en die dan weer door te sturen naar een ander fax nummer (zoals die van xoip bijvoorbeeld)? Hier las ik namelijk niks over bij siemens...

Verwijderd

s35i is mooi en niet onnodig duur als die andere dieje noemde. Voor derest heeft de nokia 8210 dat ook allemaal. Maar das geloof ik een brak toestel als ik sommige hier hoor spreken.

Verwijderd

Ik heb zelf 6210. Is niet helemaal klein. maar wel zeer vlak. Hele lang standby tijd (ca. 5 dagen bij veel gebruik) Ik heb een fax en data nummer en werkt perfect. call back functie van nt, en faxen met winfax pro. Werkt met IRda en datakabel. Als je klein wil is misschien 8210 oplossing?

Verwijderd

misschien niet klein genoeg voor jou, maar ik ben al maanden dolblij met mijn nokia 6210!

Hij voldoet verder aan al je eisen en meer.. ga eens naar www.kieskeurig.nl en kijk naar de reacties voor de 6210.

Verwijderd

Topicstarter
6210 lijkt mij idd te groot.

8210 is wel erg mooi maar de standby tijd is maar 50-150uur versus 60-220uur voor de siemens s35i. Of kun je een betere accu kopen voor de 8210?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op dinsdag 05 juni 2001 14:32 schreef Gertje het volgende:
misschien niet klein genoeg voor jou, maar ik ben al maanden dolblij met mijn nokia 6210!

Hij voldoet verder aan al je eisen en meer.. ga eens naar www.kieskeurig.nl en kijk naar de reacties voor de 6210.
It wasn't me! ;)

Verwijderd

Ik ga volgde week [als ik eindelijk 18 ben]
de SL45 halen :)

Perfecte telefoon..
Maar als je dingen zoals MP3 onnodig vindt zou ik voor de S35 gaan. Vriend van me heeft die en is een hele goede en lichte telefoon

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:52
Siemens :r ... ik heb 2 maanden de C25 gehad en wilde meteen een andere. Nu zweer ik bij Nokia. Een jaar lang heb ik de 3210 gehad ... en hij doet het nog steeds net zo goed als een jaar geleden. Nu heb is sinds 2 weken de 6210 (weliswaar zit er sinds gisteren een barst in het frontje :( ... schijnbaar mijn fout |:( ). Verder heb ik tussendoor nog vaak genoeg een Siemens in m'n handen gehad (C35, S25, S35, M35, A.. 45??) ... en ik vind 't gewoon niks. Nokia is en blijft telefoon voor mij. Ik zou lekker een Nokia nemen. Trouwens ... volgens mij heeft de 8210 geen IR, de 8850 wel.

Verwijderd

C25? Vin je het gek....koelkast

Maar e..m35 is vet relaxed..

Jammer dat ik de 45 niet kon betalen..

Nog een maartje...dat de postbank nu met 500.000 van die dingen komt aanzetten :(

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 05 juni 2001 19:24 schreef PC_verslaafde het volgende:
C25? Vin je het gek....koelkast

Maar e..m35 is vet relaxed..

Jammer dat ik de 45 niet kon betalen..

Nog een maartje...dat de postbank nu met 500.000 van die dingen komt aanzetten :(
Overdrijven is ook een vak.

Ik zou toch voor de 8210 gaan als je klein wilt. Ik heb deze ook gehad maar ben toen voor de 6210 gegaan, deze was ook erg fijn. Heb er spijt van dat die weg is. Hij is fijner dan de 8210, maar dat is persoonlijk denk ik.

• rockerd
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
8210: Leuk, maar te duur voor wat hij biedt. Overigens ook het toestel dat het slechtst
uit de test kwam. Veel problemen met het display. Vriend van heeft al 2x een nieuw display erin moeten laten zetten.

sl-45: MP3 speler op je telefoon. Tja,.. beetje nutteloos. Zoek maar eens uit hoe lang het duurt om een mp3 op je phone te zetten. Om ook maar niet over je standbytijd van je accu te hebben.

s35: Leuke keuze,.. lage prijs,..

s40: heb je hier al eens naar gekeken? Echt en mooi apparaat! Wel ietsje duurder, maar stijlvol mobieltje.

Good luck... 8-)

"When water flows into a bottle, it becomes the bottle"

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Siemens all the way!!!!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:08

ralfbosz

xm create bosz -c

Op dinsdag 05 juni 2001 18:01 schreef ThaWout het volgende:Trouwens ... volgens mij heeft de 8210 geen IR, de 8850 wel.
De 8210 heeft aan de zijkant zijn ir-poort zitten.

Zelf ben ik de trotse bezitter van een 6210. De beste telefoon die ik ooit heb gehad B-)

rm -r *

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Op dinsdag 05 juni 2001 18:01 schreef ThaWout het volgende:
Siemens :r ... ik heb 2 maanden de C25 gehad en wilde meteen een andere. Nu zweer ik bij Nokia. Een jaar lang heb ik de 3210 gehad ... en hij doet het nog steeds net zo goed als een jaar geleden. Nu heb is sinds 2 weken de 6210 (weliswaar zit er sinds gisteren een barst in het frontje :( ... schijnbaar mijn fout |:( ). Verder heb ik tussendoor nog vaak genoeg een Siemens in m'n handen gehad (C35, S25, S35, M35, A.. 45??) ... en ik vind 't gewoon niks. Nokia is en blijft telefoon voor mij. Ik zou lekker een Nokia nemen. Trouwens ... volgens mij heeft de 8210 geen IR, de 8850 wel.
Allereerst: Siemens is goed, totdat je ermee gaat zitten rommelen (case-mod enzo ;) ). Ik had eerst alleen maar last dat m'n telefoon soms een kaartfout had (volgens mij maakt de sim dan geen goed contact), maar dat gebeurde misschien maar eens in de maand ofzo..

Na het geklooi met frontjes en achterkantjes is hij niets meer, hij crasht om de 10 minuten. :'( Ga er dus zeker niet mee rommelen. Het binnenwerk is zeer fragiel, en ik had niet voor niets alles met Prittbuddy en leukoplast aan elkaar hangen. :(

Verder is het heel jammer dat de knopjes van die siemens dingen zo snel slijten, beetje jammer, het is ook wel suf dat je ze steeds harder moet gaan indrukken.

Ik heb nu de Nokia 8210, en ik znap niet waar iedereen zo over loopt te zeuren. Men zegt dat ze altijd kapot gaan.. Waarom worden ze dan nog verkocht? Is toch niet logisch? Het zou veel te veel geld kosten om iedereen weer een nieuwe te moeten geven!! :7

De 8210 is klein, heel licht (79 gram), en kan alles. Er zit ook ZEKER WEL infrarood op.
Trilfunctie, modem, belmelodien, plaatjes, alles kan je ermee doen.

Ik zou voor de 8210 gaan, omdat het gewoon een fijner toestel is.. 8-)

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 22:05 schreef rockerd het volgende:
[knip]

s40: heb je hier al eens naar gekeken? Echt en mooi apparaat! Wel ietsje duurder, maar stijlvol mobieltje.
Wijze praat...ik heb ook een S40 en ben zeer tevreden *D
De accu lijkt wel onuitputtelijk en hij heeft een lekker formaatje.
Uiteraard ook een modem en een IR-poort.

Verwijderd

De S35 is prima. Heeft alles wat een mobiele telefoon nodig heeft.

De S45 ken ik niet zo goed, maar die zal ongetwijfeld een stukkie duurder zijn. Ik zou voor de S35 gaan denk ik.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hmm....beetje outdated, maar ik zweer nog steeds bij m'n S25 :) IrDa, modem, klein, verrekte lang standby & natuurlijk 3D Doolhof!

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 02:50 schreef LoneGunman het volgende:
Hmm....beetje outdated, maar ik zweer nog steeds bij m'n S25 :) IrDa, modem, klein, verrekte lang standby & natuurlijk 3D Doolhof!
Dan kun je nu dus gewoon de S35 kopen, want die heeft dat ook allemaal.. en meer.. ja, het is echt waar, Mike! :P

Verwijderd

Ik heb een sl45, en ben er zeer tevreden mee. En ik heb nog geen nutteloze functies ondekt, zoals hier genoemd word. :?
Alle functies zijn nuttig.
Daarnaast hoef je de mp3 speler niet te gebruiken, maar heb je dan nog het gemak van die 32 mb flash kaard. En geloof me, das ideaal.

Het enige nadeel wat ik tot nu toe ondekt heb, is de af en toe iets lange acces tijd. Maar dat is echt niet zo erg.
De 35 heeft volgens mij geen synchronisatie met outlook, de sl45 wel.
Of die 35's V-card hebben weet ik niet. Maar dat werkt ook perfect, kan bijvoorbeeld v-cards uitwisselen met een 7110 <== oud!!

Hij is alleen wel wat prijzig :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 03:07 schreef --BoBo-- het volgende:
Ik heb een sl45, en ben er zeer tevreden mee. En ik heb nog geen nutteloze functies ondekt, zoals hier genoemd word. :?
Alle functies zijn nuttig.
Daarnaast hoef je de mp3 speler niet te gebruiken, maar heb je dan nog het gemak van die 32 mb flash kaard. En geloof me, das ideaal.

Het enige nadeel wat ik tot nu toe ondekt heb, is de af en toe iets lange acces tijd. Maar dat is echt niet zo erg.
De 35 heeft volgens mij geen synchronisatie met outlook, de sl45 wel.
Of die 35's V-card hebben weet ik niet. Maar dat werkt ook perfect, kan bijvoorbeeld v-cards uitwisselen met een 7110 <== oud!!

Hij is alleen wel wat prijzig :)
Wat kun je dan nog meer met die 32mb? Een agenda bij houden?

Verkoper zei trouwens dat de standby tijd van de nokia 8210 wel ongeveer overeen kwam met de standby tijd van de siemens s35i. Klopt dat?

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 02:24 schreef Mudman het volgende:

[..]

Wijze praat...ik heb ook een S40 en ben zeer tevreden *D
De accu lijkt wel onuitputtelijk en hij heeft een lekker formaatje.
Uiteraard ook een modem en een IR-poort.
Helemaal mee eens :)
Pagina: 1