Vanwege een lapmod waar ik mee bezig ben, in combinatie met een ELO Touchscreen van 15", ben ik zoek naar een optie om de scrollbalken in Ubuntu 13.04 breder te maken. Ik heb de oude balken reeds hersteld, in plaats van de nieuwe ontzettend smalle balkjes. Helaas zijn deze nog te smal waardoor ik nog niet kan scrollen via het touchscreen, tenzij ik het beeldformaat op het touchscreen een stukje kleiner maak of verschuif.
De scrollbalken zullen uiteindelijk een pixel of 20 breed moeten worden vermoed ik.
Ik heb al naar een aantal thema's gekeken maar ik kon daar niet in vinden wat ik zou moeten wijzigen. Mijn beperkte kennis van Linux is daar vast ook debet aan.
Is er iemand die mij een zet in de goede richting kan geven om de scrollbalken breder te kunnen maken?
De scrollbalken zullen uiteindelijk een pixel of 20 breed moeten worden vermoed ik.
Ik heb al naar een aantal thema's gekeken maar ik kon daar niet in vinden wat ik zou moeten wijzigen. Mijn beperkte kennis van Linux is daar vast ook debet aan.
Is er iemand die mij een zet in de goede richting kan geven om de scrollbalken breder te kunnen maken?