Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MonkeySoldier
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-11 20:58
Dag iedereen,

Ik heb twee jaar geleden een S2 genomen met abbo, en ben recentelijk overgestapt op een S4. Echter, nu begint mijn S2 die ik aan een familielid heb gegeven willekeurig en bijna dagelijks zonder reden uit te vallen. Zelf heb ik dit probleem niet gehad toen ik de telefoon nog had, dus ik ben maar eens gaan rondzoeken en ik blijk niet de enige te zijn, maar het enige advies dat ik heb gevonden is de telefoon op fabrieksinstellingen terug te zetten en te updaten naar de nieuwste android, wat ik allebei al een tijd geleden had gedaan.

Heeft iemand een idee waar het probleem aan ligt, en of het ook op te lossen is?

Mvg

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 21:52
batterij ok? had zelf last van een bol staande batterij, na vervanging deed hij het weer perfect.

• MonkeySoldier
Batterij net nog gechecked, kon er niks vreemds aan ontdekken, ik heb hem 1,5 jaar geleden wel laten vervangen omdat de andere toen telkens uitviel, was mij verteld dat dit te maken had met de temperatuur veranderingen o.i.d. maar toen had ik nog toestel verzekering dus toen was ik met 45,- klaar.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:57
Had ik ook en een nieuwe accu werkte voor mij.

Weet niet hoe het komt maar de oude accu van mij zat niet echt strak in het toestel (zonder achterklep viel hij eruit waardoor de contactpuntjes niet tegen elkaar aankwamen)

• MonkeySoldier
Hm, dan zal het inderdaad wel hetzelfde probleem zijn als ik eerder had, wel apart dat het nu pas optreed. Maar in ieder geval, ik zie dat de prijzen voor een SGS2 accu nogal wat uit elkaar liggen kwa prijs, heeft iemand een tip waar ik het beste voor een goede prijs kan bestellen? Ik hoef geen extended (aftermarket) batterij, puur het origineel.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:57
Eventueel marktplaats en dan zelf ophalen of bij gewoon bij een winkel halen? Weet niet of saturn en mediamarkt originele accus verkopen

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 21:52
MonkeySoldier schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 15:13:
Hm, dan zal het inderdaad wel hetzelfde probleem zijn als ik eerder had, wel apart dat het nu pas optreed. Maar in ieder geval, ik zie dat de prijzen voor een SGS2 accu nogal wat uit elkaar liggen kwa prijs, heeft iemand een tip waar ik het beste voor een goede prijs kan bestellen? Ik hoef geen extended (aftermarket) batterij, puur het origineel.
mobielbereikbaar.nl of digitalsonline.nl
Pagina: 1