2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Bij mij op t de tracker niet. Maar als ik vanuit het linkermenu (navigatie) lang indruk om de menu weg te halen, dan opent hij daarna wel meteen het rechtermenu (profiel). Dit is in de D-stand.
Dit heb ik ook enige tijd gehad op de Galaxy Nexus. Het lijkt net alsof hij twee keer klikt. Eerst de initiële actie, dan vervolgens zodra hij klaar is met zooi verschuiven nog een klik doet op dezelfde plek. Op de Nexus hebben we het nu volgens mij niet meer. Als het goed is moet je hetzelfde hebben als je het profiel opent. Dan opent ie direct je notifcaties.
@Hylke, als je nogmaals op de tracker klikt, opent hij dan wel?
Ah, die bug is dus al bekendMisha schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:01:
Dit heb ik ook enige tijd gehad op de Galaxy Nexus. Het lijkt net alsof hij twee keer klikt. Eerst de initiële actie, dan vervolgens zodra hij klaar is met zooi verschuiven nog een klik doet op dezelfde plek. Op de Nexus hebben we het nu volgens mij niet meer. Als het goed is moet je hetzelfde hebben als je het profiel opent. Dan opent ie direct je notifcaties.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik kan de tracker wel gewoon openen. Of bedoel je dat niet?Misha schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:01:
@Hylke, nee, ik praatte weer eens scheef 
Kunnen jullie even aangeven welke devices jullie hebben en welk OS jullie er op draaien? De ene Android heeft er geen probleem mee, de ander weer wel. Leuk, die fragmentatie
Kunnen jullie even aangeven welke devices jullie hebben en welk OS jullie er op draaien? De ene Android heeft er geen probleem mee, de ander weer wel. Leuk, die fragmentatie
Ik heb een S2. Ik draai momenteel CyanogenMod 10.1. De nightly build van 21.07.2013. Deze valt onder Android 4.2.2. Op dit moment lijkt het probleem in Chrome te zijn opgelost, maar de stock Android browser heeft er nog wel last van...
Hier dus ook CyanogenMod. Misschien een CyanogenMod-specifiek probleem? Succes met flashen dan alvast
En anders moeten we wachten op een stable-release. Of ik moet ff naar de nieuwste nightly updaten. Maar dat doe ik niet voordat ik thuis ben. Wil eerst een back-up hebben
.
Het gebeurt overigens ook op de 10.1.2 Stable op sgs1
Hmm, kan het dan de browser zelf zijn? Dat er een bug in de Android-browser zit?
Device: Samsung galaxy s2Misha schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:16:
@Hylke, nee, ik praatte weer eens scheef
Browser: Chrome for android
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Nee dus 
Ik zal eens kijken naar alle events die worden gemaakt tijdens een touch, binnenkort. Misschien dat touchup ook als touchdown gerigstreerd wordt ofzo?
Ik zal eens kijken naar alle events die worden gemaakt tijdens een touch, binnenkort. Misschien dat touchup ook als touchdown gerigstreerd wordt ofzo?
Pagina: 1