Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rednaxela84
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-10 15:14
Momenteel heb ik een Marantz SR8200 receiver in combinatie met Klipsch RF3 fronts en een RC25 center.

Voor rears heb ik spijtig genoeg momenteel geen plek.
De laatste tijd ben ik meer en meer gaan genieten van stereo geluid en gebruik ik mijn center eigenlijk nog zelden. Ik heb ook een Thorens draaitafel die ik heb aangesloten met een goedkope voorversterker.

De SR8200 is echt een schitterende receiver en klinkt naar mijn mening echt super met de RF3's.
Ik vraag me af of de PM6004 een merkbaar verschil gaat geven tov de SR8200?
Deze krijgt zeer goede reviews en zou ook een hele goede phono voorversterker hebben.

Wat denken jullie? :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:23

JT

VETAK y0

SR8200 meeslepen naar de winkel (of degene die 2e hand een 6004 verkoopt)?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-11 19:30
Een versterker maakt helaas zeer zelden ècht verschil. Het kan zijn dat de huidige versterker wellicht te weinig vermogen levert voor de luidsprekers, maar ook zal dit niet vaak het geval zijn .

Wil je echt verschil merken, kijk dan eens naar wellicht een beter element en/of naald voor je mooie Thorens.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:52
Ik heb hier zelf de PM6004 met een set witte Dynaudio Excite X32 zuilen er op, met dikke Ixos kabels er tussen en geluid van mijn laptop (.FLAC) via de DAC van Cambridge Audio klinkt het fenomenaal, erg knisperend met mooi diep laag, gaat ook hard en wordt ook gebruikt voor buiten als we met de familie gaan eten en er achtergrondmuziek is.
Ik raad hem aan, heb zelf de goud/zilveren uitvoering.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een stereoversterker zal wellicht wat verschil geven, maar als jij het nu al geweldig vind klinken moet je geen wonderen verwachten.
Klipschen zijn over het algemeen heel erg makkelijk aan te sturen, dus voor extra power ivm aansturing hoef je die switch ook niet te maken. Daarnaast Hebben Klipschen door de hoorntweeter ook nog eens een prima hoog, dus ook dat valt af.

En die SR8200 is stereo ook gewoon een goede amp.

Dus nee, ik zou niet switchen, tenzij je idd ergens een blind vergelijk kunt doen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 07:37

FeaR

In GoT we trust

> CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1