Toon posts:

bx bordje met pII

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:?

ik heb van een vriend een bx-mbtje gehad ( oud beesie) maar het was wel een uitdaging om het ding aan de praat te krijgen, dus na veel gestruin op de zwarte markt om nog wat geheugen simmetjes op de kop te tikken draaide die. Met wat moeite gingen de harde schijf en cdrom er ook nog op maar nu start ie windows 98 op en geeft het volgende blauwe scherm: fatale uitzondering op 0137:BFF75094 ofzo moet ik iets veranderen in de bios ofzo, want windows kom ik niet in

lee

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Klinkt als brakke simmetjes, of simmen die niet samen willen werken probeer eens zo min mogelijk simmen te plaatsen en zo veel mogelijk dezelfde, wedden dat het dan wel werkt.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Pentium II met Simm :?

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

probeer eerst windows opnieuw te installeren. lost vaak een boel dingen op.

trouwens op BX borden zitten geen simm's maar dimm's :)

Verwijderd

Topicstarter
mmm....ik heb gewone geuge simmetje/modules hoe je ze wil noemen, uit een mooie grote 2dehands bak gehaald, maar dat zou best welles kunne....thnx >:)

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

pff, ga ss leze majestic |:(

simms in een p2 bak :+

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
naja simms, dimms et zal me een worst weze wat er in gaat, gaat mij erom dat ik d8 dat me hd of cd er niet compatible mee was, want daar gaf ie als eerst fout meldingen mee, dus nadat ik dat op gelost had geaf ie deze melding

Verwijderd

Topicstarter
goed, windows op nieuw geinstalled, maar geheuge sux nog steeds, ik ga tog nieuwe dimmetjes hale denk :7
Pagina: 1