Ik ben bezig met het omzetten van tientallen ISO bestanden naar een iTunes compatible formaat.
Gaat op zich prima met Handbrake (zelfs nog sneller en beter dan met betaalde programma's).
Het lijkt er ook op dat wat ik wil wel mogelijk is, maar ik kom er even niet uit.
De iso bestanden hebben allemaal meerdere talen (eng/NL) en ondertiteling.
Ik wil graag als output 1 bestand (MP4.M4V) hebben dat waarbij ik kan switchen in taal en ondertiteling.
Maar het verste dat ik ben gekomen is dat ik wel kan switchen in taal, maar dan heb ik ook in het NL ondertiteling. Ofwel kan ik slechts switchen in taal en heb ik geen ondertiteling.
Dit zijn mijn taal en ondertiteling instellingen (wel meerdere geprobeerd):

Audio

Ondertiteling
Hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen?
Dus, 1 bestand:
NL-geen ondertiteling
ENG-Wel ondertiteling
Gaat op zich prima met Handbrake (zelfs nog sneller en beter dan met betaalde programma's).
Het lijkt er ook op dat wat ik wil wel mogelijk is, maar ik kom er even niet uit.
De iso bestanden hebben allemaal meerdere talen (eng/NL) en ondertiteling.
Ik wil graag als output 1 bestand (MP4.M4V) hebben dat waarbij ik kan switchen in taal en ondertiteling.
Maar het verste dat ik ben gekomen is dat ik wel kan switchen in taal, maar dan heb ik ook in het NL ondertiteling. Ofwel kan ik slechts switchen in taal en heb ik geen ondertiteling.
Dit zijn mijn taal en ondertiteling instellingen (wel meerdere geprobeerd):

Audio

Ondertiteling
Hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen?
Dus, 1 bestand:
NL-geen ondertiteling
ENG-Wel ondertiteling