Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop gezocht!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aankomend schooljaar heb ik dan toch echt een laptop nodig. Nu heb ik er zelf niet echt verstand van en hoop ik wat hulp middels dit forum te krijgen.

Ik heb een budget van 500-600 euro.

Van school heb ik geen eisen gekregen qua hardware etc en een game pc heb ik al in mijn bezit. Het is dus alleen echt nodig voor simpele handelingen voor school. Snelheid lijkt me hierbij het belangrijkst Nu dacht ik zelf dat het handig is om gewoon een 15.6 inch laptop te nemen i.v.m. het reizen. Mijn voorkeur gaat uit naar een Samsung of een Asus, maar wanneer jullie betere opties hebben hoor ik die graag.

Graag hoor ik jullie meningen!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Een Dell 15R SE + kortingsbonnen.

[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

De beste keuze met dat budget als je geeft om een full hd scherm.

Je kunt ook gewoon een 13,3"/ 14" nemen als je alleen datgene doet.

[ Voor 17% gewijzigd door Chris Smoove op 26-07-2013 17:43 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
En welke heb je zelf al gevonden? Zie ook LAA beleid

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat zelf aan het volgende te denken:

pricewatch: Asus R500VD-SX652H

Deze lijkt me alles te hebben wat ik nodig heb. Volgens mij gewoon een goede
processor (als je kijkt in deze prijsklasse), voldoende intern geheugen en met 500gb
kan ik mij denk ik prima redden. Nu weet ik totaal niet of deze een goede videokaart
bezit.

Een full hd is voor mij niet nodig. Ik zit per dag nog geen 3 kwartier in de trein en thuis
heb ik genoeg andere opties om bijvoorbeeld films te kijken.

De reden dat ik het liefst voor een Samsung of een Asus zou kiezen is omdat deze
merken mij het meest vertrouwd zijn en dit (volgens mij) de betrouwbaarste merken
op dit moment zijn.

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:15

Detmer

Professioneel prutser

Ik heb zelf een Asus, maar ik vind het toetsenbord nogal zwaar gaan. Ik weet natuurlijk niet of dat ook bij dit model is, maar ik wil je er toch even op attenderen, want als je veel moet typen is dat niet prettig.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 18:06:
Ik zat zelf aan het volgende te denken:

pricewatch: Asus R500VD-SX652H

Deze lijkt me alles te hebben wat ik nodig heb. Volgens mij gewoon een goede
processor (als je kijkt in deze prijsklasse), voldoende intern geheugen en met 500gb
kan ik mij denk ik prima redden. Nu weet ik totaal niet of deze een goede videokaart
bezit.

Een full hd is voor mij niet nodig. Ik zit per dag nog geen 3 kwartier in de trein en thuis
heb ik genoeg andere opties om bijvoorbeeld films te kijken.

De reden dat ik het liefst voor een Samsung of een Asus zou kiezen is omdat deze
merken mij het meest vertrouwd zijn en dit (volgens mij) de betrouwbaarste merken
op dit moment zijn.
Voor 40 euro meer heb je i7,1tb hdd, 8gb intern geheugen, en een 1080p scherm in de Dell Inspiron 15r se.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Verwijderd

Topicstarter
Misschien ben ik gewoon eigenwijs, maar ik heb slechte ervaringen met Dell.
Een I7 is voor mij totaal niet een must, omdat ik hem alleen nodig heb voor mijn studi en ik heb
aal een pc met een I7 in huis.

Is dit bijvoorbeeld een goede optie:

pricewatch: Asus K56CB-XX311H

Nu heb ik ook naar deze gekeken:

pricewatch: Asus S56CB-XX009H

Maar volgens mij is deze in het geheel trager, is dit correct?

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:08
maar dan open je toch gewoon geen topic, en koop je wat jij wilt. Je wijst de goede adviezen toch af...

aan de ene kant wil je iets niet omdat een processor te snel is, aan de andere kant twijfel je omdat een machine te traag is ???

[ Voor 39% gewijzigd door 107mb op 06-08-2013 14:20 ]

Pagina: 1