Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toetsenbord werkt niet correct.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Gisteren heb ik mijn pc in elkaar gezet:

moederbord: asrock 970 extreme4
processor: amd fx-8320
videokaart: palit gtx770
werkgeheugen: crucial ballistix 8GB
voeding: corsair cx750m
processorkoeler: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
ssd: plextor m5s 256GB

Ik kon via mijn studievereniging een legale versie van windows 8 krijgen (windows 8n). Dus die heb ik erop gezet. Voor de input heb ik even een oude muis en toetsenbord gepakt(beide ps/2). So far so good.

Nu heb ik een nieuw toetsenbord, cm storm quickfire pro(red switch), en als ik die aansluit doet hij het niet. Het enige wat hij doet is dat geluidje maken wanneer windows een usb device herkent (steeds maar weer). De poort is niet kapot want ik als ik er een usb stick of iets anders in duw doet hij het gewoon. Ook het toetsenbord is niet kapot, heb hem uitgetest op mijn laptop(windows 7) en op een andere pc(windows 8).

Nu wou ik een usb,ps/2 tussenstukje kopen om snel van het probleem af te zijn, echter dat zint mij niet helemaal want het hoort gewoon te werken.

Drivers heb ik al opnieuw geinstalleerd, bios upgedate, nieuwste drivers geinstalleerd, windows updates geinstalleerd. Niets lijkt te werken. Het lijkt alleen in windows te gebeuren want als ik in bios zit kan hem gewoon gebruiken, helaas heb ik op dit moment geen andere os's op mijn pc te staan waar ik het kan testen.

Heeft iemand een oplossing?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijder dat toetsenbord eens uit apparaatbeheer?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 17:18:
..., helaas heb ik op dit moment geen andere os's op mijn pc te staan waar ik het kan testen.
Je hebt altijd de beschikking over een ander OS, als je een Linux Live CD of USB gebruikt ;). Test het daar dus eens mee.
Heb je 'm toevallig in een USB 3.0 poort gestoken en bij je andere systemen in een 2.0?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Zeker weten dat ik het heb aangesloten op een usb 2.0 poort. Heb zonet zelfs uitgetest met een usb-ps/2 converter, werkt nog steeds niet. Toetsenbord heb ik al meer dan eens uit het apparaatbeheer verwijderd.

Ik ga nu eerst windows opnieuw installeren (zelfde versie als waar toetsenbord wel werkte), als het dan niet werkt ben ik ten einde raad.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er zonet een powered usb hub tussen gezet en nu werkt het toetsenbord. Dat zou dus betekenen dat hij te weinig power kreeg.

Echter vind ik het nog steeds vreemd dat hij het wel deed in bios.