Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

12K Gaming

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Microsoft test 12k-gaming met custom AMD-drivers
Jullie hebben geschreven dat de 60 FPS behaald worden. Die worden ook behaald, maar dat is bij Part II waar hij één scherm met 4k resolutie aansluit. (En dat is na nog een keer te luisteren 100+ FPS :+ )
Bij 12K gaming heeft hij het over 30-35 FPS zoals te horen is bij 1:40-1:45 in het filmpje.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2013 16:09 ]

• Nonstop decay
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-11 19:00
Om daar nog even wat aan toe te voegen (wat dezejongeman, mijns inziens, terecht opmerkt in de comments: Caayn in 'nieuws: Microsoft test 12k-gaming met custom AMD-drivers'):
Het moederbord moet een pricewatch: Asrock Fatal1ty 990FX Professional zijn, in plaats van de pricewatch: ASRock Fatal1ty Z77 Professional . Op basis van de tweede (middelste) foto onder het bericht kan ik alleen tot die conclusie komen. AM3+ socket dus. Het witte kader op de heatsink was voor mij wat het verschil duidelijk maakte. ;)

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
In de tekst staat echter uitgebreid beschreven hoe met twee 30Hz-streams via MST toch 60Hz gehaald wordt...
Wat het moederbord betreft: lijkt me ook een FX-bord, gezien de caps en chokes naast de heatsink... fixed :)

Verwijderd

Topicstarter
Ah, ik zag even over het hoofd dat hij zelfs drie scenario's heeft uitgestippeld, dat filmpje is dus niet volledig en dat is denk ik waar ik even over viel.

• Bseetje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 10:48
Daarbij wil ik graag opmerken dat het hier helemaal niet om 12K gaat.

8K UHDTV is gelijk aan 4x een 4K UHDTV beeldscherm.
2x een 4K scherm naast elkaar maakt dus geen 8K. en 3 keer maakt geen 12K.

Misschien beter om dat aan te passen naar 3x 4K.