• mistercmaster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 11:06
hallo tweakers,

Ik ben een beginnende gamer, alle tijd die ik over houd naast school gaat naar deze hobby.
Helaas licht mijn butget laag eigelijk is het butget bijna niks ik heb namelijk niet heel veel geld te besteden.
Toch zou ik graag een game systeem maken dat iets vedder komt als 10 fps(als ik dat red) op de nieuwere games.
Zelf bouwen zou ik helemaal geweldig vinden.
Dus ik ben hard op zoek naar een mogelijkheid om een gaming systeem in huis te krijgen.
Hopelijk bied het volgende mij een oplossing:
Als je even rond kijkt op tweakers dan kom je er al snel achter dat op het forum veel pc builders en dergelijke zitten.
En ik hoop dat jullie ergens nog overbodige onderdelen hebben liggen voor een build.
Zo ja hoop ik dat de desbetrefende persoon deze aan mij gunt.
Op deze manier hoop ik een systeempje bij el kaar te sprokkelen.

Als iemand nou een bedrijf dan pc builds doet kent/heefd en hun hebben een afgekeurde/ nooit opgehaald pc liggen of hun gewoon fantastisch zijn en voor mij een pc kunnen regelen vertel dan alstubliefd over mij O-) .

met vriendelijke groet,
chiel

EDIT: ik weet niet zeker of dit het goede forum deel is zo niet zou ik het graag horen

[ Voor 3% gewijzigd door mistercmaster op 26-07-2013 14:34 ]

• NasT89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09-2025
Zou het niet makkelijker zijn je verhaal op V&A te zetten?

• mistercmaster
ik zal hem er ook op zetten

ik weet het niet zo goed maar ik dacht omdat het om losse onderdelen ging

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-02 09:06
Misschien moet je iets minder tijd aan je hobby besteden en iets meer aan werken ? :p

• Teun.
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Als je een goede PC wilt bouwen, gaat dat niet lukken met afgedankte onderdelen die mensen over hebben.

• mistercmaster
Teun. schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:26:
Als je een goede PC wilt bouwen, gaat dat niet lukken met afgedankte onderdelen die mensen over hebben.
de bedoeling is ook niet een Goede Pc maar iets waar ik een beetje mee kan gamen

en waarschijnlijk zal ik er wat bij moeten kopen.\
maar ik hoop op het goede hart van mensen

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-02 17:12

Bolletje

Moderator Harde Waren
Bazentip: een bijbaantje zoeken, geld verdienen en dan mooi onderdelen kopen. Bij Vraag en Aanbod kan je eventueel kijken voor tweedehandse onderdelen, om zo wat geld te besparen.

Hier op het forum bedelen heeft geen zin.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.