Mijn keuze staat bijna vast. De pricewatch: Medion Erazer X6823 Laptop gaat het waarschijnlijk worden (of de pricewatch: Medion Erazer X6823 laptop van 100 euro meer, met 8GB RAM meer, maar belangrijker: Een Full HD scherm). Nu wil ik graag jullie advies, daar zijn dit forum en dit topic immers voor.
Wat vinden jullie van het merk Medion? En eventueel deze serie als jullie daar ervaring mee hebben?
Hoe staat het bekend? Wat zijn jullie ervaringen? Wat voor verhalen hebben jullie over Medion gehoord? Hoe is de service?
Ik heb zelf al een beetje research gedaan.
Paar dingen waar ik achter ben gekomen:
Medion is van Lenovo (Lenovo heeft Medion in 2011 overgenomen)
Groot deel van de onderdelen van Medion laptops zijn van MSI
In Duitsland staat Medion bekend als een A-merk (In Nederland niet)
Medion werkt samen met/maakt laptops voor supermarktketen Aldi
Verder is naast de kwaliteit van het merk, de afwerking mij een zorg. Op de foto viel mij gelijk op dat het er een beetje goedkoop uitziet (vooral het touchpad) en dat het misschien niet lekker ligt. Toen ik een review opzocht was de afwerking gelijk een nadeel. Ik heb al gelezen dat het wel een stevige behuizing is, maar of het ook een fijne behuizing is, is voor mij nog een raadsel.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
PS: Het gaat dus niet over welke van deze twee modellen jullie mij adviseren, maar of jullie mij Medion (en dan de Erazer X6823-serie) adviseren of niet (en dus eventuele ervaring).
Wat vinden jullie van het merk Medion? En eventueel deze serie als jullie daar ervaring mee hebben?
Hoe staat het bekend? Wat zijn jullie ervaringen? Wat voor verhalen hebben jullie over Medion gehoord? Hoe is de service?
Ik heb zelf al een beetje research gedaan.
Paar dingen waar ik achter ben gekomen:
Medion is van Lenovo (Lenovo heeft Medion in 2011 overgenomen)
Groot deel van de onderdelen van Medion laptops zijn van MSI
In Duitsland staat Medion bekend als een A-merk (In Nederland niet)
Medion werkt samen met/maakt laptops voor supermarktketen Aldi
Verder is naast de kwaliteit van het merk, de afwerking mij een zorg. Op de foto viel mij gelijk op dat het er een beetje goedkoop uitziet (vooral het touchpad) en dat het misschien niet lekker ligt. Toen ik een review opzocht was de afwerking gelijk een nadeel. Ik heb al gelezen dat het wel een stevige behuizing is, maar of het ook een fijne behuizing is, is voor mij nog een raadsel.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
PS: Het gaat dus niet over welke van deze twee modellen jullie mij adviseren, maar of jullie mij Medion (en dan de Erazer X6823-serie) adviseren of niet (en dus eventuele ervaring).