Nadat vandaag mijn laptop officieel overleden is, wil ik graag een nieuwe pc kopen.
Ik gebruikte mijn laptop veelal voor gamen/school, maar nu ik afgestudeerd ben koop ik liever een desktop.
Aangezien ik weinig verstand heb van onderdelen en computers wil ik mijn desktop graag bestellen in een webshop en daar laten assembleren, ik ben nu zelf op gamecomputers.nl aan het kijken en zie daar veel goede reviews, misschien hebben jullie nog goede tips of andere sites om je pc zelf samen te stellen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal het systeem voornamelijk gebruiken voor games zoals League of Legends, waarbij een hoge FPS noodzakelijk is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals de titel vermeld, mag de desktop rond de 800-900 euro koste, inclusief beeldscherm en zonder randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik neem alleen muis en toetsenbord mee naar het nieuwe systeem, verder niets bijzonders. En ben ik al in bezit van een microsoft office 2012 pakket.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)De grootte van de pc maakt niet uit, maar moet het geluidsniveau niet te hoog zijn.
Daarnaast prefereer ik een goede grafische kaart, voeding en koeling.
Veel opslagruimte heb ik niet nodig omdat ik de pc voornamelijk zal gebruiken voor online games zoals League of Legends.
Nu heb ik zelf al een pc samengesteld via gamecomputers.nl, graag jullie mening hierover.
Productnaam: Cerebro Value AMD, prijs €933,00
Hardware:
Behuizing: Cooler Master Elite 431 Plus (Window, X-Dock, USB-3.0)
Verlichting: Geen extra verlichting
Geluidsdemping: Geen Geluidsdemping
Moederbord: MSI FM2-A75MA-E35
Processor:AMD Trinity A8 5600K (4x 3600 MHz) Quad Core
Overclock: De Processor Overclocken
Processor-Koeler: Scythe Katana 4
Geheugen[RAM]: 4GB DDR3 1333Mhz (Single Channel)
Videokaart: AMD Radeon HD 7870 (2048 MB GDDR5 - DX 11)
Geluidskaart: Onboard audio 7.1
Hardeschijf 1: 500GB Harde Schijf
Netwerk: TP-LINK TL-WN781ND 150N draadloze netwerkcontroller
Drive: DVD-RW Dual Layer Brander
Voeding: Corsair VS Series VS650
Cardreader: Geen cardreader
Software:
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium (64 bit)
Office: Geen Office software
Anti-Virus: Geen Anti-Virus Software
Monitor: Philips 226V4LSB
Alvast bedankt,
Mike_vh
Ik gebruikte mijn laptop veelal voor gamen/school, maar nu ik afgestudeerd ben koop ik liever een desktop.
Aangezien ik weinig verstand heb van onderdelen en computers wil ik mijn desktop graag bestellen in een webshop en daar laten assembleren, ik ben nu zelf op gamecomputers.nl aan het kijken en zie daar veel goede reviews, misschien hebben jullie nog goede tips of andere sites om je pc zelf samen te stellen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal het systeem voornamelijk gebruiken voor games zoals League of Legends, waarbij een hoge FPS noodzakelijk is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals de titel vermeld, mag de desktop rond de 800-900 euro koste, inclusief beeldscherm en zonder randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik neem alleen muis en toetsenbord mee naar het nieuwe systeem, verder niets bijzonders. En ben ik al in bezit van een microsoft office 2012 pakket.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)De grootte van de pc maakt niet uit, maar moet het geluidsniveau niet te hoog zijn.
Daarnaast prefereer ik een goede grafische kaart, voeding en koeling.
Veel opslagruimte heb ik niet nodig omdat ik de pc voornamelijk zal gebruiken voor online games zoals League of Legends.
Nu heb ik zelf al een pc samengesteld via gamecomputers.nl, graag jullie mening hierover.
Productnaam: Cerebro Value AMD, prijs €933,00
Hardware:
Behuizing: Cooler Master Elite 431 Plus (Window, X-Dock, USB-3.0)
Verlichting: Geen extra verlichting
Geluidsdemping: Geen Geluidsdemping
Moederbord: MSI FM2-A75MA-E35
Processor:AMD Trinity A8 5600K (4x 3600 MHz) Quad Core
Overclock: De Processor Overclocken
Processor-Koeler: Scythe Katana 4
Geheugen[RAM]: 4GB DDR3 1333Mhz (Single Channel)
Videokaart: AMD Radeon HD 7870 (2048 MB GDDR5 - DX 11)
Geluidskaart: Onboard audio 7.1
Hardeschijf 1: 500GB Harde Schijf
Netwerk: TP-LINK TL-WN781ND 150N draadloze netwerkcontroller
Drive: DVD-RW Dual Layer Brander
Voeding: Corsair VS Series VS650
Cardreader: Geen cardreader
Software:
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium (64 bit)
Office: Geen Office software
Anti-Virus: Geen Anti-Virus Software
Monitor: Philips 226V4LSB
Alvast bedankt,
Mike_vh