Ik wil graag een verzamel-CDtje maken met nummers van verschillende CDŽs. Ik gebruik Nero alleen lukt het me niet om dit voor elkaar te krijgen. Nadat ik het eerste nummer gesleept hebt wil hij de originele CD er niet uit gooien. Of moet ik nummer voor nummer branden ? Ik dacht dat hij ze eerst allemaal moest inlezen
Verwijderd
Mijn tip:
Zet eerst alle nummers om in MP3
Of download wat je moet hebben.
En brand ze dan.
En brand ze dan.
Op dinsdag 05 juni 2001 14:01 schreef _LOSS_ het volgende:
Mijn tip:
Nadat je de eerste cd hebt ingelezen kun je toch gewoon op het eject-knopje van je cd-speler drukken en de volgende cd erin douwen?
Dat lukt alleen nietOp dinsdag 05 juni 2001 14:36 schreef B.A. Baracus het volgende:
Nadat je de eerste cd hebt ingelezen kun je toch gewoon op het eject-knopje van je cd-speler drukken en de volgende cd erin douwen?
Dus nero heeft zeg maarje cd-speler gelocked ofzo? Lees je de cd in met je brander? Of heb je nog een gewone cdspeler ernaast?
Ik heb het origineel in mijn CD-speler en de het lege schijfje in mijn brander.Op dinsdag 05 juni 2001 14:44 schreef B.A. Baracus het volgende:
Dus nero heeft zeg maarje cd-speler gelocked ofzo? Lees je de cd in met je brander? Of heb je nog een gewone cdspeler ernaast?
Verwijderd
dit moet je natuurlijk doen als je wilt dat de kwaliteit achteruit holt....Op dinsdag 05 juni 2001 14:01 schreef _LOSS_ het volgende:
Mijn tip:
En brand ze dan.
wat jij doet kan niet...nero kan de file natuurlijk niet meer lezen als jij 'm uit de cdromspeler haalt..
dus of 1 voor 1 branden, of alle nummers naar je HD rippen en dan in 1 keer branden...suc6
B.t.w., welke versie van nero gebruik je?
Dus je doet "new compilation", sleept een paar nummers (.cda) van de audio-cd naar het venster v/d nieuwe compilatie, en kan dan niet de cd ejecten om een nieuwe audio-cd erin te doen?
Indien ja: Vaag, check de faq op www.ahead.de misschien staat daar nog iets.
Dus je doet "new compilation", sleept een paar nummers (.cda) van de audio-cd naar het venster v/d nieuwe compilatie, en kan dan niet de cd ejecten om een nieuwe audio-cd erin te doen?
Indien ja: Vaag, check de faq op www.ahead.de misschien staat daar nog iets.
Verwijderd
Daar komt het dus op neer wat ik zeg. Alleen ik gebruik de term MP3 i.v.m ruimte besparen. Als ik kopieer dan gaat eerst alles in WAV en dan op cd.Op dinsdag 05 juni 2001 15:14 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
dit moet je natuurlijk doen als je wilt dat de kwaliteit achteruit holt....
wat jij doet kan niet...nero kan de file natuurlijk niet meer lezen als jij 'm uit de cdromspeler haalt..
dus of 1 voor 1 branden, of alle nummers naar je HD rippen en dan in 1 keer branden...suc6
Heb het net nog even gecheckt en het kan dus zeker wel. Start nero op, doe "new compilation", en dan "audio cd". Sleep vervolgens de songs die je wilt van de audio-cd naar het new compilation venster. Er wordt je dan gevraagd de source-cd een naam te geven, zodat hij straks kan vragen om deze cd erin te doen zodat hij de geselecteerde tracks eraf kan lezen. Nu kan je de volgende cd erin doen om daar tracks van te selecteren, net zolang tot je alles hebt, dan doe je "branden" en hij zal vragen om de eerste cd erin te doen.
Works like a charm
Works like a charm
of download ff een proggy waarmee je de nummers van de cd's kan halen. dan zet je eerst ff alle nummers op je harde schijf en brand je ze in een keer weg.
If you don't stand for something you'll fall for everything
Verwijderd
tuurlijk, maar dan moet je dus wel elke cd er weer instoppen...Op dinsdag 05 juni 2001 15:39 schreef B.A. Baracus het volgende:
Heb het net nog even gecheckt en het kan dus zeker wel. Start nero op, doe "new compilation", en dan "audio cd". Sleep vervolgens de songs die je wilt van de audio-cd naar het new compilation venster. Er wordt je dan gevraagd de source-cd een naam te geven, zodat hij straks kan vragen om deze cd erin te doen zodat hij de geselecteerde tracks eraf kan lezen. Nu kan je de volgende cd erin doen om daar tracks van te selecteren, net zolang tot je alles hebt, dan doe je "branden" en hij zal vragen om de eerste cd erin te doen.
Works like a charm
Dat was ook de bedoeling. Zijn probleem was alleen dat dat niet ging omdat nero de cd niet meer wil ejecten.
Je kunt ook eerst de image recorder als active burner instellen en dan maak je een image, die je vervolgens in 1x naar een cd kunt branden. Wel omslachtig, maar je moet toch wat
Pagina: 1