Toon posts:

3D Mark score lager met GF2 PRO als met TNT2 Ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik had hiervoor een TNT2 Ultra in mijn systeem zitten (zie ook sig voor rest van specs). Mijn 3D Mark 2001 score was toen 1120 (schommelde wel, maar rond de 1100 in ieder geval). Nu heb ik dus de Leadtek GF2 PRO 64 MB DDR, en mijn score is op hetzelfde systeem, met dezelfde instellingen en OS een stuk lager. Namelijk 550...Ik gebruik ook dezelfde 3D Mark instellingen, dus dat is het niet.

Nu werkt de kaart verder perfect, en alle games draaien supersnel, dus het ligt niet aan de kaart. Maar toch vind ik het vreemd. Het zal vast wel eerder gevraagd zijn maar de search doet het helaas nog steeds niet :'(.

Mijn vraag is dus: hoe kan dit?...

Verwijderd

Ik heb dit ook met mijn oude TNT2 haalde ik +- 180 punten meer dan met mijn nieuwe G2mx :(

Verwijderd

als met?

sorry hoor, dit moest er even uit

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
7.58 drivers downloaden?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwste Leadtek drivers van de website geplukt. En het kan gewoon niet aan de drivers liggen zo groot verschil...ik zal wel ff die drivers downen maar toch...

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

lekker boeie als het enkel in 3d mark fout gaat. drivers wisselen. nieuwere via 4 in 1? anders format c:

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Format c: is wel een beetje overdreven.

Verwijderd

Topicstarter
Zeker voor een 3D Mark score ;).

Maar heb nu nieuwe drivers (7.59) maar helpt ook niet.

Ik vind het ook niet zo een probleem, maar ik vraag me gewoon af waar het aan kan liggen...een score van 500 is sowieso laag met zo een systeem...
Pagina: 1