Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-11 20:21
Ik ben KPN abonnee met glasvezel. Nu alweer 2 jaar.

Er zijn echter voor mij een aantal redenen dat ik zou willen overstappen. Nu blijkt echter dat ik dan 6 tot 8 weken geen gebruik kan maken van tv/internet. Dat laatste is ivm ons bedrijfje gewoon niet haalbaar.

Lijkt me toch niet dat dit een gewenste situatie is, doen consumenten organisaties hier iets mee. Technisch moet het toch haalbaar zijn om dit sneller te kunnen regelen?

Heeft iemand een idee of ervaring hiermee. Wil toch wel graag de mogelijkheid hebben gebruik te kunnen maken van een andere provider. En toch echt liever via glas.

Verwijderd

Naar welke provider zou je dan willen overstappen? bij de meeste providers gaat het inderdaad 6 a 8 weken duren als je zelf gaat opzeggen (dus dat nooit doen) maar in het algemeen als de provider het regelt (ik weet niet precies hoe zo'n verzoek wordt genoemd) dan is het in 1 dag te doen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2013 08:47 ]

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem, en ben overgestapt naar Vodafone. Ik kreeg hetzelfde verhaal te horen, maar achteraf was de overstap binnen twee weken geregeld, maar dit lijkt nog steeds per regio en blijkbaar per klant te verschillen. De enige reden dat ik me gewaagd heb hieraan was omdat ik ook via Vodafone een half jaar gratis gebruik was aangeboden, na ook een half jaar gratis van KPN gekregen te hebben.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-11 20:21
Het valt dus te proberen...

Durf zelf de gok niet goed te wagen. Best balen, is volgens mij gewoon administratieve rompslomp. Technisch gezien zou het toch haalbaar moeten zijn...

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:59

HaterFrame

Well... Poo came out!

Aangezien het hier om een nog relatief nieuwe techniek gaat en de samenwerking en procedures onderling bij de providers nog niet echt goed is afgestemd kan dit erg lang duren.

Heb je geen buren waar je evt. tijdelijk gebruik kunt maken van wifi oid?

I am the great Cornholio!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 17:17
Eventjes bij een kabelaar aankloppen voor een maand of twee/drie? Ziggo is maandelijks opzegbaar.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

DarkShadow schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:19:
Ik ben KPN abonnee met glasvezel. Nu alweer 2 jaar.

Er zijn echter voor mij een aantal redenen dat ik zou willen overstappen. Nu blijkt echter dat ik dan 6 tot 8 weken geen gebruik kan maken van tv/internet. Dat laatste is ivm ons bedrijfje gewoon niet haalbaar.

Lijkt me toch niet dat dit een gewenste situatie is, doen consumenten organisaties hier iets mee. Technisch moet het toch haalbaar zijn om dit sneller te kunnen regelen?

Heeft iemand een idee of ervaring hiermee. Wil toch wel graag de mogelijkheid hebben gebruik te kunnen maken van een andere provider. En toch echt liever via glas.
Ik geef je groot gelijk dat dit ongelofelijk onwelkom is, maar moet je wel op een vlak corrigeren. Als je glasvezel zakelijk gebruikt moet je niet bij consumentenorganisaties zijn (die zijn er voor B2C situaties), maar voor bedrijfs(taks)belangenbehartigers die B2B doen.

Voorwaarden zijn anders, behoeftes zijn anders. Een consumentenorganisatie kan weinig voor een bedrijf betekenen.

Oslik blyat! Oslik!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-11 12:16

ShadowAS1

IT Security Nerd

Ik weet niet waar je naar wil overstappen, maar bijvoorbeeld XS4All heeft een: Binnen 1 dag online optie, waarmee je in de 'overbruggingsperiode' een alternatieve verbinding van hun krijgt

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:32
BeefHazard schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 05:39:
Eventjes bij een kabelaar aankloppen voor een maand of twee/drie? Ziggo is maandelijks opzegbaar.
Dat is toch alleen na het eerste jaar?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:19
Ziggo is maandelijks opzegbaar, tenzij je aan een actie meedoet. Dan is het een jaar.
Alleen hebben ze nu voor TV+Internet en Alles-in-1 alleen met 'aanbiedingen' in de aanbieding, waardoor je daar dus wel altijd aan een jaarcontract vast zit.
Bij televisie staat:
Alle producten van Ziggo zijn per maand opzegbaar, behalve als u bent ingegaan op een van de aanbiedingen met een jaarcontract. U kunt pas als dat jaarcontract is afgelopen het product per maand opzeggen.

Bij maandelijks opzegbare contracten geldt: als u op bijvoorbeeld 13 mei opzegt, is 13 juni de vroegst mogelijke einddatum van het abonnement. U kunt natuurlijk ook een latere einddatum kiezen.
en dan bij TV + Internet:
U kunt nu TV + Internet alleen bestellen in combinatie met een jaarcontract.
^^
Wellicht dat als je belt dat er nog wel wat valt te regelen hoor. Als je al televisie afneemt bij Ziggo denk ik dat het nog wel kan.

[ Voor 89% gewijzigd door Caelorum op 28-07-2013 12:16 ]

Pagina: 1