Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag en aanbod paginawissel begint niet bovenaan

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-11 14:55
Hallo,

Als ik in Chrome op de V&A pagina naar de volgende pagina wil gaat deze normaal gelijk naar de bovenkant van de lijst op de volgende pagina.

Echter blijft de scrollbar nu gewoon op hetzelfde niveau (onderaan) staan. In Internet Explorer scrolt die wel terug naar boven, maar in Chrome dus niet.

Zou het bijzonder vinden als het aan mijn browser zou liggen. Heb niks bijzonders ingesteld en de Adblocker is voor tweakers.net vrijgegeven.

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Idd doet ie bij mij ook sinds kort.
Misschien heeft Tweakers iets veranderd het is sinds een weekje of 2 zo..

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Verwijderd

Ze zeggen hier dat het al gefixt zou moeten zijn.. \[V&A] bij overgaan volgende pagina aan de onderkant

Het zou mij niet verbazen als het aan Chrome ligt. Chrome is hier echt een rotzooi geworden de laatste paar dagen en is lekker bijdehand aan het doen.

• BLACKfm
Never the less, still no fix :(

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Werkt prima een vuurvos.

Ligt dus aan Chrome :+

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:39

crisp

Devver

Pixelated

BLACKfm schreef op zondag 28 juli 2013 @ 00:08:
Never the less, still no fix :(
Klaag dan bij het chrome-devteam :P

Intentionally left blank

• BLACKfm
crisp schreef op zondag 28 juli 2013 @ 00:17:
[...]

Klaag dan bij het chrome-devteam :P
Jullie systemen zijn natuurlijk super geavanceerd, maar een '#top' (voorbeeld) aan de link toevoegen is toch geen raketwetenschap?

• will3m
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-11 18:29
Niet alleen Chrome hoor ;) Opera blijft ook nog steeds lekker onderaan staan

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

ah, bug is al 5 jaar bekend :P http://code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=2891
BLACKfm schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:00:
[...]

Jullie systemen zijn natuurlijk super geavanceerd, maar een '#top' (voorbeeld) aan de link toevoegen is toch geen raketwetenschap?
Uhm, ten eerste wordt de lijst met ajax gerefreshed en ten tweede gebruiken we de fragment al voor de filter-state ;)
will3m schreef op zondag 28 juli 2013 @ 19:33:
Niet alleen Chrome hoor ;) Opera blijft ook nog steeds lekker onderaan staan
Opera is tegenwoordig ook een chrome-clone...

Anyway, er is dus wel een workaround mogelijk; voor chrome zou document.body.scrollTop moeten werken, en anders zouden we window.scrollTo kunnen gebruiken

Intentionally left blank

• Read

Read

Join The Résistance

Tot een week of 3 terug had ik geen last dus dat de bug al 5 jaar bekend is in mijn situatie niet van toepassing

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Verwijderd

Inderdaad. Same here. Opera 12.16

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:38

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

dit is vergelijkbaar met een topic van mij, over safari.....

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Read schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:05:
Tot een week of 3 terug had ik geen last dus dat de bug al 5 jaar bekend is in mijn situatie niet van toepassing
Huh? Automagische updates van Chrome ook uitgeschakeld zodat je zeker weet dat je op dezelfde versie zit als drie weken terug?

[X] Geschift | [_] Ongeschift

• Read

Read

Join The Résistance

Jup auto update staat uit ik bepaal zelf wanneer ik update daarnaast maakt het niet uit als er gezegd word dat die bug al 5 jaar bestaat dat die zich sinds een week of 5 voordoet dan had ik daar eerder last van moeten hebben.
ik zal chrome es updaten misschien is het dan weg,

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Nee, het heeft wel te maken met een wijziging aan onze kant welke ook gewoon in Chrome zou werken als ze die bug eindelijk eens fixen ;)

Anyway, we zullen het wel weer een keer Chrome-compliant gaan maken...

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Gefixed in de lopende iteratie

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.