Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Spooktelefoontjes bij KPN zijn van de KPN zelf....

Pagina: 1
Acties:
  • 747 views

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
Ik heb de laatste tijd als klant bij KPN (Internet plus bellen) regelmatig dat ik door een onbekend nummer word gebeld. Ik neem altijd op maar zeg niets het spook doet namelijk precies hetzelfde en na korte tijd wordt de verbinding verbroken....

Nu werd ik net weer gebeld door het spook en weer neem ik zwijgend op, in een grappige bui roep ik "boe" in de hoorn, en warempel, ik heb iemand aan de telefoon...

Is het zo'n KPN tante die zich afvraagt of tevreden ben over KPN... hemeldepemel... ja best op die spooktelefoontjes na dan.... Oooh, mijnheer, dat zijn wij waarschijnlijk, we bellen altijd meerder mensen tegelijk en als er niemand spreekt hangen we weer op :')

Dus zij bellen privé, en verwachten dat ik als eerste mijn naam zeg voordat zij kenbaar maken wie zij zijn.... Ongelofelijk onbeschoft vind ik dat....

Of ik tevreden was over KPN, ja muts, wat denk je zelf... met je spooktelefoontjes....

Wat een gasten :')

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-11 18:25

ronaldm3

Apple Watch :)

Stelletje koekwouzen zijn het.

Boe! :)

Te belachelijk voor woorden als ik dat zo mag zeggen!

Gelukkig hebben ze mijn 'goede' nummer niet. :)

Power to the beat.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:00
Maar even voor de duidelijkheid: je bent erachter dat je "spook"-telefoontjes ontvangt omdat je bij een onbekend nummer opneemt en vervolgens niets zegt? En dat neem je KPN kwalijk?
Ik zou het eventueel snappen als je alleen je voornaam noemt uit privacy overwegingen (bij een anoniem nummer), maar helemaal niets zeggen vind ik wel erg raar.

Dat zij vervolgens niets zeggen is ook niet echt handig, maar het lijkt mij té gemakkelijk om het bij KPN te leggen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Wie neemt er nou de telefoon op en zegt er niks _O- Dan verdien je het wel om getrolt te worden.

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
Arjan90 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 20:53:
Maar even voor de duidelijkheid: je bent erachter dat je "spook"-telefoontjes ontvangt omdat je bij een onbekend nummer opneemt en vervolgens niets zegt? En dat neem je KPN kwalijk?
Ik zou het eventueel snappen als je alleen je voornaam noemt uit privacy overwegingen (bij een anoniem nummer), maar helemaal niets zeggen vind ik wel erg raar.

Dat zij vervolgens niets zeggen is ook niet echt handig, maar het lijkt mij té gemakkelijk om het bij KPN te leggen.
In het begin zei ik wel wat maar na enkele ogenblikken werd dan ook de verbinding verbroken, dus op een gegeven moment ben ik gestopt met antwoorden tegen nummer onbekend telefoontjes.

Dat er niets wordt gezegd aan de andere kant verklaart de KPN-muts met "we bellen meerdere mensen tegelijk en de eerste die antwoord die nemen we aan, de rest drukken we weg...."

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:38
Ik heb dit ook wel eens met mijn mobiel gehad gedurende een paar maanden.... werd je eens iedere zoveel dagen gebeld door een onbekend nummer, neem je eerst op met je naam...... Niks :/
Vervolgens zeg je alleen hallo?........Niks....
En na een paar maanden zij ik niks en werd er wel terug gesproken 8)7
Was Hi/KPN :/

Hele rare acties van KPN....
Gelukkig krijg ik die telefoontjes al 3/4 jaar niet meer.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:29
zoiets heet een predictive dialer
kan best goed werken aangezien je je belmiepen er continu mee aan de praat houdt

alleen als de iter/management te greedy is dan worden er teveel mensen gebeld met te weinig agents en hoor je ...
...
..
...

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

Ze zouden in NL net als in Canada een maximum abandon rate moeten vastleggen in de wet. De telefoon gaat nu vaak af, en je pakt hem bijna altijd te laat op. Zeer irritant. Nog beter zou het zijn als je je eigen abandon rate zelf kan instellen via het bel-me-niet register, zodat je hem op 0% kan zetten.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Tja... dat kan gebeuren, voordeel van automatische callcenters. Dan heb je het risico op dat soort dingen.

Maar wat nu de vraag en/of het nut van dit topic is...... Volgens mij kan zoiets beter in Het Grote Kleinemededelingentopic - Deel 300
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.