Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-08 21:01
Beste Tweakers,

Ik heb de Yarvik Luna 10c onlangs aangeschaft.
( pricewatch: Yarvik Luna 10c Zwart )

Voor mijn ouders, die hem enkel gebruiken om email te checken en nieuw bekijken via een app van nu.nl of de telegraaf. Het leek mij hiervoor niet nodig om de duurdere samsung of ipad te kopen. Echter..vraag ik mij nu af of dat misschien toch beter was geweest.

Het volgende probleem: Tablet werkt prima, wifi verbind direct bij opstarten, totdat er een app gebruikt wordt welke wifi nodig heeft. Dan valt de wifi uit.. Ga je naar de instellingen zie je dat de wifi uitgeschakeld staat. Schakel je deze weer in dan pakt ie m wel weer op. Maar als je vervolgens weer naar een app gaat die online moet, dan valt wifi weer uit. Maar als ik een offline app gebruik, dan behoud hij zijn connectie wel. Ook langere tijd. Ik heb het geprobeerd op verschillende locaties, met verschillende routers, zowel open, als wep als wpa. Wat ik probeer, het lukt niet op wifi verbinding te houden. Een andere yarvik talblet, van de buurjongen, een 7 inch, werkt hier wel zonder problemen.

Vervolgens heb ik met Yarvik gebeld, opgestuurt en een nieuw exemplaar terug gekregen. Deze geeft exact hetzelfde probleem! Weer gebeld, weer opgestuurt en weer een nieuw exemplaar gekregen en ook deze geeft exact hetzelfde probleem..

Ik heb geen zin om nogmaals deze op te sturen, want ik krijg toch weer hetzelfde probleem terug. Ik kan ook niet voorstellen dat hier 3 keer hetzelfde technische probleem aanwezig is. Zou wel heel toevallig zijn dat ze alle 3 een defect in de wifi hebben. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een softwarematige oplossing, als die er is. Kan iemand mij hier verder mee helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:59
hier al gelezen en zaken geprobeerd?
http://forum.yarvik.com/s...wer-for-all-WiFi-Problems

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-08 21:01
Helaas zit daar de gouden tip ook niet tussen..

Verwijderd

Hallo

Ik heb dezelfde problemen met mijn yarvik luna 10c.
Als ik de wifi instel blijft de verbinding actief tot ik de browser opstart en dan is de wifi zijn verbinding kwijt.

Ik was nieuwsgierig of jij de oplossing al had gevonden.

Ps dit is ook al mijn 3x tablet met dus dezelfde wifi problemen.

mvg