Toon posts:

Could not activate iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Een aantal dagen geleden kwam mijn iPhone met de melding dat ik hem moest activeren. Dit lukt helaas niet. Vandaar wil ik jullie om hulp vraag.

Het bericht is als volgt:

"Could not activate iPhone

Your iPhone could not be activated because the activation server is temporarily unavailable. Try connecting your iPhone to iTunes to activate it, or try again in a few minutes.

If this problem persists, contact apple support..."

Ik heb geprobeerd een aantal minuten, uren en dagen te wachten maar dit loste het probleem niet op.
Ik heb geprobeerd hem via iTunes te activeren maar dit lukte helaas niet omdat ik de pc die ik bij me heb moet "trusten". Dit kan alleen wanneer de iPhone normaal werkt. Ik zit dus goed vast. De pc die wel getrust is staat in Nederland die zie ik pas weer over 1 maand.

Ik wil graag niet mijn telefoon resetten zonder backup van data, mits er geen andere oplossing is.

Mijn telefoon draait op het moment iOS7 beta, dit kan een hoop verklaren..mijn UDID is netjes geregistreerd.

Als je meer info nodig hebt laat het me dan weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:11

breinonline

Are you afraid to be known?

[b][message=40612694,noline]If this problem persists, contact apple support...
En als je nou gewoon eens doet wat in de melding staat (dan had Apple hetzelfde geroepen als justahuman hierboven). Om nou meteen aan resetten e.d. te denken terwijl je gewoon hulp van de fabrikant kan krijgen...

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
breinonline schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:16:
[...]
En als je nou gewoon eens doet wat in de melding staat (dan had Apple hetzelfde geroepen als justahuman hierboven). Om nou meteen aan resetten e.d. te denken terwijl je gewoon hulp van de fabrikant kan krijgen...
Dat heb ik gedaan.. Maar ze weigeren te helpen omdat het om iOS7 gaat.

Heb ook een keer gezegd dat het om een andere versie van iOS ging maar toen kwamen ze met simpele en domme antwoorden. En niet wat justahuman gepost heeft.