Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• kippensok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-07 09:55
Hallo.
Ik wil graag een nieuwe laptop kopen alleen ik wil eigenlijk een laptop met SSD en een i5 of i7
Ik vind de laptops vrij duur die een ssd hebben daarom wil ik graag zelf een goedkope laptop kopen en dan de proccesor en de SSD zelf plaatsen.

Nu is de vraag zijn er laptops die goedkoop zijn en toch makkelijk up te graden zijn.(een beetje design is ook mooi meegenomen)

ik heb er hier 1 gevonden zou dat mogelijk zijn
Packard Bell Easynote LE11BZ-2145NL8
http://www.bol.com/nl/p/p...0502___1_9200000010300290

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-10 12:04
Aangezien dit een AMD laptop is gaat dat niet lukken, tevens is de processor vaak niet te upgraden omdat deze vast gemaakt zit op het moederbord, ik raad je aan om een laptop te kopen met bijvoorbeeld een i5 en dat een SSD te plaatsen dit is namelijk wel te doen. Een processor vervangen is een crime om te doen, zelf ben ik ruim 1 dag bezig geweest, echter heb ik al mensen gezien die er achter kwamen dat hun processor vast zat gesoldeerd, hem vervangen is dat praktisch onmogelijk.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

• kippensok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-07 09:55
Oke bedankt dat ga ik kijken naar een laptop met een i5 en dan koop ik wel een aparte SSD