Anoniem: 521785

Topicstarter
hallo,
ik weet niet of dit juist staat indien fout verplaats maar.
ik ben vanplan een nieuwe tabelt te gaan kopen alleen weet ik me geen raad meer .
mijn budget is iets van een 300 euro (max 350)
ik zou graag :
-3g
-Bluetooth
-min 8g opslag
& eventueel nog een hdmi poort.
het probleem is wel dat ik hiervoor een ipad 2 had en een apple tv 3 had bijgekocht.
als ik nu een niet-apple product pak dan is die apple tv eigenlijk ineens niet meer zo bruikbaar.
maar aangezien dat ik 3g absoluut wil is apple nogal boven mijn budget (ipad mini kost 459)
dus alsjeblieft help...
alvast bedankt .

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aankoopadvies hoort in het aankoopadviesforum ;)

→ MAA

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:41
Je kunt even in de pricewatch spitten, en anders 2dehands zoeken.

Overigens als je groter dan 7 inch wil en nieuw moet je je budget iets naar boven bijstellen, voor 317 Euro heb je een mooie Samsung met 10 inch scherm:
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 3G 16GB Titanium

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Ik zou eens naar een Asus MemoPad kijken. Mooie tablets!

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:42

franssie

Save the albatross

Die Galxy Tab 2 heb ik ook, prima ding (alleen wel EUR 269 voor betaald, komt zo nu en wel voorbij op de aanbiedingen sites). 3G gebruik ik mijn telefoon voor (internet delen) & GPS heeft ie gelukkig wel (itt de goedkoperen iPads die ik daarom niet wil).

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee