[Mediaplayer] Welke is het meest geschikt voor NZB download?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02-2024
Beste mensen,

Mag ik jullie advies omtrent het volgende?

Ik ben op zoek naar een mediaspeler waarmee ik zonder tussenkomst van een pc nzb-files op kan zetten zodat ik deze continu kan laten downloaden vanuit nieuwsgroepen. Ik heb gezocht op het net en de namen die ik het meest tegen kom zijn Popcorn (C200/C300) en Eminent. Ik wil de nzb bestanden binnenhalen via de Ipad om deze vervolgens te kopiëren naar de mediaspeler. Ik heb het een en ander gelezen over sabnzb en nzbget, het verschil is me echter nog niet geheel duidelijk. Is er iemand die via deze constructie zijn media bestanden binnenhaalt en met welke speler? Alvast hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:46

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies. Ik zet je even in het adviesforum CEA. Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-05 14:27
Dit hangt er een beetje vanaf hoe handig je bent met linux.

Ben je dit dan raad ik een mediaspeler op linux die vrij toegangkelijk is bv "mediaspelers" zoals de raspberry, mk802 oid waar linux op draait zijn ideaal icm nzbget.

Ben je dit niet, dan kan ik je alleen de EM7080 aanraden (of een nieuwere variant) aangezien ik alleen deze heb. Deze wordt namelijk standaard geleverd met nzbget geinstalleerd en werkt ideaal.
Via je windows pc of filemanager op je ipad (deze hoeft alleen SAMBA te ondersteunen) je nzbtje kopieren naar een BlackHole (een folder die door nzbget eens in de x minuten gecontroleerd wordt) op de mediaspeler en downloaden maar. parren en unrarren op een mediaplayer gaat altijd wel traag, aangezien deze vaak weinig processorkracht heeft.

Nzbget gebruikt veel minder recources dan sabnzbd, maar wordt door sommigen misschien iets minder gebruiksvriendelijk ervaren. Ik ervaar dit juist meer als gebruiksvriendelijker omdat er meer opties zijn.